רייטינג

רייטינג שבועי: הצופים ברחו, אבל מי בכל זאת בפסגה?

על אף שהנתונים לא היו גבוהים כל כך בשבוע האחרון, קשת 12 משיגה שוב שליטה בלעדית בטבלת הטופ 5 תכניות של השבוע, אבל מי תפסה את הפסגה?
מערכת ice |  1
המשדרים הנצפים של קשת (צילום freepik)
שבוע חלש במיוחד חוותה הטלוויזיה הישראלית, עם נתוני צפייה לא מרשימים כלל במהלך חג פסח. אבל עדיין יש שליטה ברורה בטבלת טופ התכניות הנצפות של השבוע האחרון. אז מי בפסגה ואיזה ערוץ נשאר בחוץ?
בפסגה ניתן למצוא את חדשות 12 מיום שני, ה-18 באפריל, שהניבו לקשת 12 נתון נאה של 434 אלף צופים ו-15.6 אחוז, כאשר במקום השני ניצב הפרק של צומת מילר מיום ראשון ה-17 באפריל שסיפק 15.7 אחוז ו-400 אלף צופים בסך הכל.
במקום השלישי, עם אותה כמות צופים בדיוק, אבל עם 15.4 אחוז רייטינג בסך הכל, ניצבת עובדה מיום שני ה-18 באפריל שהשיגה לקשת 12 נתון של 15.4 אחוז. חדשות 12 גם במקום הרביעי עם 15.1 אחוז רייטינג ו-36 אלף צופים.
 
סוגרת את החמישייה הכרישים, שהניבה לקשת 12 נתון של 14 אחוז ו-365 אלף צופים בסך הכל, ברשת 13 נותרו מאחור ומחוץ לרשימה, כאשר אף אחת מהתכניות לא הצליחה להשיג רייטינג מספק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאשר גבר סובל עבור אישה
    עדי חיון 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ובעלי נשואים בערך 7 שנים. התחתנו באושר עם שני ילדים, ילד וילדה. לפני 3 חודשים התחלתי להבחין בהתנהגות מוזרה שלו וכמה שבועות לאחר מכן גיליתי שבעלי רואה מישהו. הוא התחיל לחזור מאוחר מהעבודה, כמעט ולא אכפת לו ממני או מהילדים, לפעמים הוא יוצא ואפילו לא חוזר הביתה בערך 2-3 ימים. עשיתי כל מה שיכולתי לתקן את הבעיה אבל הכל ללא הועיל. נהייתי מודאג מאוד והייתי צריך עזרה. כאשר גלשתי באינטרנט יום אחד, נתקלתי באתר שהציע כי ד"ר איגבינוביה יכול לסייע בפתרון בעיות זוגיות, לשחזר מערכות יחסים שבורות וכן הלאה. אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא עשה לי כישוף. יומיים לאחר מכן, בעלי הגיע אלי והתנצל על העוולות שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לשגרה. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר .. הכל בזכות ד"ר איגבינוביה. אם אתה צריך מאגר כישוף שיכול להטיל כישוף שבאמת עובד, אני מציע לך לפנות אליו. הוא לא יאכזב אותך. זוהי הדואר האלקטרוני שלו: doctorigbinovia93@gmail.com או WhatsApp / viber +12162022709 לקחת דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך
    סגור