רייטינג

אילה חסון או קרן מרציאנו: מי ניצחה בקרב הרייטינג?

ברשת 13 שלחו את אילה חסון לקרב מול מלכת הפרה-פריים הבלתי מעורערת - תכנית חיסכון של קשת 12. האם אילה חסון שהדהימה את רינה מצליח במוצאי שבת, הצליחה בקרב אמצע השבוע מול קרן מרציאנו?
מערכת ice | 
קרן מרציאנו, אילה חסון (צילום מסך קשת 12, מסך רשת 13)
העיתונאית הוותיקה אילה חסון פתחה אתמול (שלישי) את התכנית החדשה בהגשתה יחד עם רביב דרוקר "אזור בחירה" בקרב רייטינג חם נגד מלכת הפרה-פריים כמעט הבלתי מעורערת "תכנית חיסכון" של קרו מרציאנו בקשת 12.
נזכיר: עד הבחירות יגישו ברשת 13 מדי ערב לסירוגין, אילה חסון ורביב דרוקר את התכנית של השעה 19:00, ויחליפו את "לפני החדשות" של עומר ירדני. חסון כתבה לעוקביה בטוויטר לפני התכנית: "היי מה שלומכם? הבשורה הכי משמחת, מריחים את הסתיו. היום ב19:00 ברשת 13 מתחילים עם תוכנית חדשה, היום אני מגישה אותה. שבועיים לפני הבחירות העסק מתחיל להתעורר בהחלט".
גזרת הפרה-פריים של רשת 13 עדיין לא מצליחה להתרומם לאחר הכישלון ברייטינג של "מדד ישראל" עם אברי גלעד, ובערוץ ניסו להחיות את הפינה תחילה בהגשה משותפת של חסון ודרוקר, אך לאור כך שהשילוב ביניהם לא צלח את מבחן המצלמה - הוחלט כי יגישו לסירוגין. 
 
אברי גלעד נפרד מהתוכנית מדד ישראל. מן הארכיון
נתוני הרייטינג של רשת 13 בתקופה האחרונה היו יחסית חלשים בגזרת השעה 19:00, במיוחד לאור הדומיננטיות של קרן מרציאנו ותכנית חיסכון. התכנית "לפני החדשות" נעה בין 4-6% בערך רייטינג, האם אילה חסון שהצליחה לגבור על רינה מצליח ואף הובילה להדחתה במוצאי שבת מפגוש את העיתונות, הצליחה להעפיל גם באמצע השבוע?
 
על פי נתוני הרייטינג של אתמול, מי שהובילה את רצועת הפרה-פריים היא תכנית חיסכון עם נתונים דו-ספרתיים - 11.9% רייטינג, אחריה: שש עם עודד בן עמי שקיבלה 6.9%, ורק לאחר מכן התכנית של חסון עם 6% (המשך הרשימה: חמש עם רפי רשף עם 5.8%, שש עם אמנון לוי עם 5.6%, חמש עם שרון גל עם 5%). אז רשת 13 הצליחו להעפיל למקום השלישי והמכובד, אבל עם 6% לחסון - כמעט פי שניים פחות ממרציאנו - נראה שהקהל עוד לא התחבר לתוכנית החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה