טלוויזיה

שינויים בלוח השידורים: כאן מציינים חצי שנה לשבת השחורה

ביום ראשון הקרוב יחולו מספר שינויים בלוח השידורים בכאן 11 ובמכאן 33 וכן בתחנות הרדיו, לטובת תכנים מיוחדים לציון חצי שנה למלחמה ולשבת השחורה
שירה יום טוב | 
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
כאן, תאגיד השידור הישראלי, ביום שידורים מיוחד בכל הפלטפורמות, לציון חצי שנה למלחמת "חרבות ברזל", יום השידורים ייערך ביום ראשון, ה-7 באפריל 2024 משעות הבוקר, בתכנים מגוונים שיעסקו בשבת השחורה, במלחמה עצמה, ובסיפוריהם של תושבי העוטף, המפונים, לוחמי ופצועי צה"ל, וניצולי הנובה.
בערוץ המרכזי של התאגיד, כאן 11,  ישודר ברצועת הפריים טיים הסרט "שש וחצי" - סרט תיעודי ייחודי המציג בעזרת מודלים מיניאטוריים ואנימציות עדויות של ניצולים מ-7 זירות שונות שהותקפו ב-7 באוקטובר בעוטף עזה. העדויות מייצרות מארג של השתלשלות האירועים באותה שבת, לפני חצי שנה. הסרט "שש וחצי" ישודר מיד אחרי מהדורת חדשות הערב.
החל בשעה 14:00 בכאן 11 המשדר המרכזי בהגשת שרון וכסלר ומגישי כאן חדשות: אורי לוי מניר עוז, וליאל קייזר מקריית שמונה. המשדר יעמוד בסימן "חוזרים אל גיבורי המלחמה" - הלוחמים והלוחמות, אנשי כוחות הביטחון והאזרחים שיצאו להילחם בבוקר 7 באוקטובר בניסיון לחלץ נפגעים ולהציל חיי אדם.
בשעה 20:00 מהדורה מיוחדת ומפוצלת של "חדשות הערב" בהגשת מיכל רבינוביץ' מהאולפן בירושלים עם טלי מורנו בבארי ומואב ורדי בצפון.
ברדיו, כאן רשת ב - ייערך משדר מרכזי בהגשת בנימיני וגואטה החל בשעה 17:00 מכיכר החטופים בתל אביב ומעמדות שידור בצפון ובדרום הארץ, ותוכנית מיוחדת לסיכום חצי שנה למלחמה "הכול עד לכאן" - שעתיים עם אליאור לוי וד"ר מיכאל מילשטיין הכוללות שיחות עם פרשנים, מומחים, דמויות מפתח בולטות, כתבים ועוד.
 
בכאן חדשות בדיגיטל יעלו תכני סושיאל מיוחדים לאורך היום לסיכום חצי שנה למלחמה ועדכונים שוטפים באתר, באפליקציה ובפלטפורמות הדיגיטל החדשותי מהמשדרים החיים.
גם ערוץ מכאן 33 בערבית, יביא לצופים יום שידורים מיוחד. חדשות מכאן - 17-18 משדר מפוצל מהצפון בהובלת פיראס חמאד, מהדרום עם יוסף חדאד ומירושלים עם סמאח חסנין.
18-19 התוכנית "בין השורות" תוקדש לציון חצי שנה למלחמה ותארח את עלי זיאדנה אחיו של יוסף החטוף בעזה, ואת אימו של עוואד דרואשי שנרצח ב-7.10.
19-20 מהדורת חדשות מיוחדת עם כתבות לציון חצי שנה למלחמה: שישה חודשים ללא הכרעה מול ארגון טרור, "איפה החטופים" – האתגר של המודיעין עם יכולות הטכנולוגיה שלו לאתר את מקום החטופים, "אלימות בצל המלחמה" – מפלס האלימות הגואה בחברה הערבית בהימשך המלחמה.
"מבשלים זיכרון" עם ד״ר אבראהים עבד אלחאלק - יליד הנגב, רופא מיון בביה"ח חולים סורוקה בבאר שבע, שברגע ששמע על הטבח היה בין הרופאים הראשונים שהתגייסו. הוא נעדר מביתו שעות רבות ונלחם על חייהם של עשרות פצועים.
זריחה שחורה" סרט הדוקו של כאן 11 שישודר בשעות הלילה, יביא את אירועי הטבח במסיבת ה"נובה" ליד רעים, מנקודת מבטם של הניצולים ובאמצעות סרטונים-אישיים, שצילמו בעת האסון.
ברדיו מכאן ייערך משדר מיוחד בין השעות 12:00-14:00 בפרספקטיבה של חצי שנה אחרי.
 גם בחטיבות הרדיו השונות ייערכו שידורים מיוחדים. כאן תרבות תחזור בתוכניותיה אל המרואיינים המרכזיים שהופיעו בשידוריה במהלך השבועות הראשונים למלחמה, ותעקוב אחר המקום בו הם נמצאים היום – חצי שנה אחרי. ישודרו תוכניות מיוחדות של ההסכת "כאן ממשיכים", בעיקר מתחום עיבוד הטראומה והתהליך האישי.
כאן מורשת – בריאיון מיוחד עם זוכה פרס ישראל מנחם קלמנזון ורצועות שירים אמוניים, שנכתבו במרוצת חצי השנה האחרונה שחלפה מפרוץ המלחמה. כאן 88, כאן גימל – ישלבו בכל שעה פינות חדשות של "שיר פרידה"- המוקדשים לנרצחים, לחללים ולחטופים.
בכאן דיגיטל יעלו "אותות מערכה" - על האופן שבו מעצבים אותות מלחמה. ענת קורול משוחחת עם המעצב שעיצב את אותות המערכה האחרונים בניסיון להבין כיצד ייראה האות של המלחמה הנוכחית, שסופה עוד לא נראה באופק; ו"דוקותיים" על אמיתי ארגמן – לוחם צה"ל, שנפצע קשה בלחימה ואיבד את שתי רגליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה