טלוויזיה

כוכבת "הבוזגלוס" מודה באמת: "אני חרדתית, צריך להעריך"

אשתו של מאור, מירן, התייחסה לציון ליל הסדר בצל המלחמה המתמשכת ולאופן בו המערכה השפיעה עליה כאם לילדים: "אין אחד שזה לא נוגע בו, וצריך להעריך את הדברים הכי קטנים שפעם לא היינו רואים אותם". בעלה מאור הוסיף: "זה ממש כמו פאזל שחלק אחד מתוכו חסר או נעלם וצריך לחפש אותו"
מערכת ice |  1
מירן בוזגלו (צילום יוטיוב/ yes tv)
בצל ימי חג הפסח העכורים והמלחמה המתמשכת, נרשם שקט יחסי בגזרת הרשתות החברתיות. נדמה כי כל העימותים, קטנים וגדולים כאחד, מפנים מעט את מקומם לטובת ההיזכרות בקורבנות הרבים של המערכה ברצועת עזה, ובהם 133 החטופים, נשים, גברים וילדים המוחזקים באכזריות בשבי החמאס. 
אשתו של מאור בוזגלו, מירן, התייחסה אתמול (שלישי) בשיחה עם פנאי פלוס למצב הרגיש ולאופן בו הוא השפיע עליה כאמא. "אני הרבה יותר חרדתית כלפי הילדים", הסבירה מירן. לדבריה, "אין אחד שזה לא נוגע בו, וצריך להעריך את הדברים הכי קטנים שפעם לא היינו רואים אותם". 
 
באותה שיחה, מאור בעלה שיתף כי  "זה ממש כמו פאזל שחלק אחד מתוכו חסר או נעלם וצריך לחפש אותו". הדוגמניות יעל שלביה, שהייתה לצדם על סט הצילומים של רנואר, סיפרה: "האמונה שלי התחזקה וזה הדבר היחיד שיכול להחזיק אותך בימים האלה. אני מתפללת הרבה יותר, מקפידה בשבתות על הדברים הקטנים. הבנתי שצריך לזכור לחיות, לנצל ככל רגע כי אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי אוי עוזרת הבית היא חרדתית מענין את הביצה הימנית דלי (ל"ת)
    יעקב 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור