טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ על הקולגות: "לא צריך לקבל במה"

אמיר אבגי כתב על הראיון של אמיר חצרוני אצל פתחי את שי ברשתות החברתיות: “שי, הראיון עם חצרוני הוא חרפה וזוהמה גם בתוכנית סאטירה", לאחר מכן הבהיר גולדשטיין: “שטויות, רק ביחד ננצח. התוכנית מצליחה וזה מה שחשוב. כל השאר זה רעשי רקע חסרי משמעות"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אי הסכמות מהותיים בערוץ 14, בין המגיש הוותיק אמיר איבגי, לצמד מגישי תכנית הלייט נייט של הערוץ, נועם פתחי ושי גולדשטיין, שאירחו בתכניתם הפרועה את הפרופ' השנוי במחלוקת, אמיר חצרוני שידוע באמירות גזעניות.
אבגי כתב על כך ברשתות החברתיות: “שי, הראיון עם חצרוני הוא חרפה וזוהמה גם בתוכנית סאטירה", בשיחה עם TMI הבהיר גולדשטיין: “שטויות, רק ביחד ננצח. התוכנית מצליחה וזה מה שחשוב. כל השאר זה רעשי רקע חסרי משמעות. מאחל לאיבגי ולך שבת שלום".
 
איבגי מצדו הסביר מדוע התרגז: ״אין בטינופת ובזוהמה כלפי מזרחים שהחצרוני מפיץ דבר וחצי דבר עם דאחקות וסאטירה. משנתו הגזענית, החולנית והמטורללת לא צריכה לקבל במה בשום מקום״.
חצרוני אגב נמצא באלבניה והעלה משם סרטון בו כתב: "ההבדל ביני לכל תייר ישראלי דוחה שמתעקש להתמקח על כל שקל בחו"ל הוא שאני אומר למארחים את האמת על מדינת ישראל ולא נותן להם לשגות באשליות. צולם באלבניה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה