טלוויזיה

יום השואה בטלוויזיה: באיזה ערוץ ישודרו הטקסים הממלכתיים?

יום הזיכרון לשואה ולגבורה נפתח בטקס הממלכתי ביד ושם ויימשך עד טקס נעילתו מחר בערב. אלה המשדרים המיוחדים שצפויים מחר בערוצים המרכזיים, ומתי יחזור לוח השידורים לתוכניות הרגילות?
שירה יום טוב | 
צילום pixabay
היום, ערב יום השואה יחלו אירועי הזיכרון הרשמיים ברחבי הארץ וייכנס יום האבל הלאומי לזכר נספי שואת יהודי אירופה וצפון אפריקה כבכל שנה. שידורי הטלוויזיה הותאמו ליום השואה ובערוצי הברודקאסט עדכנו את לוח השידורים עם שידורים מיוחדים, להלן לוח השידורים המעודכן בערוצים השונים.
המשדרים המיוחדים התחילו בשעה 19:00 לפני טקס יום השואה המרכזי ביד ושם שהתחיל בשעה 20:00, ושודר בשידור חי על ידי ארבעת הערוצים קשת 12 רשת 13, כאן 11 ועכשיו 14. בערוצים העבירו לצורך כך את מהדורת החדשות המרכזית ליום זה לשעה 19:00, והיא קוצרה לאורך של שעה עד לתחילת טקס הפתיחה הרשמי לאירועי יום השואה התשפ"ד.
ברצועת הפריים טיים שולבו הערוצים תכני מקור ייחודיים לכל ערוץ העוסקים בזיכרון ובסיפורי השואה והגבורה, ומשדרים אלו ילוו את לוח השידורים בשידורים חוזרים בין רצועות היום מחר.
בשעות הבוקר ישודרו התוכניות הקבועות בערוצים עם התאמה לאווירת היום. בשעה 11:00 יעברו אולפני הערוצים לשדר את טקס "לכל איש יש שם" בשידור ישיר ממשכן הכנסת. בעכשיו 14 ישודר עוד קודם לכן, מהשעה 10:00, טקס הנחת הזרים ביד ושם.
 
עם סיום טקסי הבוקר ימשכו השידורים לפי הלוח הקבוע ברוח ותוכן התואמים את היום. לאחר מהדורות החדשות המרכזיות, ישובו הערוצים לשדר תוכניות פריים טיים עונתיות, כאשר בקשת 12 ישודר פרק של מאסטר שף, רשת 13 עם פקין אקספרס, כאן 11 עם האחוזון העליון ובעכשיו 14 תודר כבכל יום הפטריוטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה