טלוויזיה

נתניהו לא יבריז שוב? ראש הממשלה יגיע לראיון ב'פטריוטים'

בפרומו החדש של הפטריוטים צוין כי: "הערב ב-21:00 לראשונה מפרוץ המלחמה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיע לפטריוטים", עם תמונות של ינון מגל ושל נתניהו עצמו על המסך. אבל האם שוב תרשם פארסה כמו ביום חמישי?
מערכת ice |  1
נתניהו (צילום מסך חדשות 12)
הפעם זה יקרה? פארסה ענקית נרשמה ביום חמישי האחרון בערוץ 14. מאז ה-7 באוקטובר לא העניק ראש הממשלה בנימין נתניהו אף ראיון לתקשורת הישראלית והדבר לא השתנה גם באותו הערב, כאשר למרות הפרומואים, ההבטחה של ינון מגל ואפילו של נתניהו עצמו, הריאיון בוטל ברגע האחרון בתכנית 'הפטריוטים'. אבל הערב (ראשון) זה אמור לפחות על פי ההבטחות באמת לקרות.
בפרומו החדש של הפטריוטים צוין כי: "הערב ב-21:00 לראשונה מפרוץ המלחמה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיע לפטריוטים", עם תמונות של ינון מגל ושל נתניהו עצמו על המסך.
למי שכבר שכח, למרות שהרבה להתראיין בתקשורת הזרה, רבים ביקרו את החלטתו שלא להתראיין בכלי תקשורת פנימיים, אחרי שכבר הודיע כי יגיע, כמה דקות לפני התכנית החליט באופן סופי כי הוא לא מגיע, אחרי שכבר ביטל מוקדם יותר את הראיון וחזר בו תוך כמה דקות.

כזכור, בהודעה המפתיעה בחמישי, הודיע מגיש הטלוויזיה ינון מגל כי ראש הממשלה צפוי להתארח ולהתראיין בתכנית "הפטריוטים". התכנית משודרת בערוץ 14. לדבריו של מגל נתניהו היה צפוי להגיע לתכנית בשעה תשע בערב. העיתונאי רן בוקר כינה זאת: "עושה צחוק מערוץ 14". הפעם לפחות, לא יצאו הצהרות גדולות לגבי האירוח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן
    rafael 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    The prime minister is used to opposing energies and this really brings out the best in him. How intriguing and happy to meet him at home.
    סגור