טלוויזיה

דרמה בשוק הטלוויזיה: סלקום משיקה את tv+, מה באמת השתנה?

לאחר עשור ללא שינוי: סלקום משנה את כל מה שהכרנו עד כה, בהשקה שאמורה לשנות לחלוטין את החווית המשתמש, עם פיצ'רים נוספים וגרפיקה חדשה לחלוטין, אבל מה באמת השתנה?
מערכת ice | 
אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
סלקום משיקה את tv+, זאת לאחר עשור בו לא נעשה שינוי מסוג זה. בשנת 2016 השיקה סלקום את הממשק הקודם שלה וכעט אנו נחשפים לגרסה העדכנית ביותר. אבל מה באמת ההבדלים שנצפה לקבל?

סלקום tv+, צילום: יחצ
פיצ'ר שנצפה לראות כוללים בקרת הורים, התאפשר יצירה של פרופיל ילדים ובקרה עליו, הכוללים הגדרת תקרת שעות צפייה מראש, שעת צפייה אחרונה ביום, הוספת זמן בונוס במידת הצורך והגבלת התנועה בין פרופיל הילדים ליתר הפרופילים, באמצעות קוד.
פיצ'ר נוסף יהיה זיהוי של עד שישה משתמשים שונים, עם ייצור רשימות המלצות תוכן נושאיות המותאמות גם למצבי רוח המשתנים של המשתמשים. בנוסף לשיתוף נתונים על הרגלי הצפייה של הישראלים בנוגע לסדרות הנצפות ביותר, כשניתן לראות באתרים אחרים כגון נטפליקס. 
אלו מייצגים כמה מתוך השינויים שאנו עתידים לראות בממשק החדש. לאחר הרבעון המוצלח עבור סלקום ולרגל ההשקה, סלקום מציעה למצטרפים לחבילת אינטרנט הסיבים של סלקום קבלת סלקום tv+ לשנה חינם. 
מנכ"ל סלקום, אלי אדדי, אומר כי "מדובר בהמשך ישיר לאסטרטגיה שלנו לחיזוק מנועי הצמיחה של החברה, בין היתר באמצעות מיקוד בשדרוג חווית הלקוח בכל תחומי הפעילות, מהטלוויזיה ועד לסיבים ולסלולר".

מתוך קמפיין סלקום, צילום: שי יחזקאל
את ההשקה מלווה קמפיין בהשתתפותה של יעל אלקנה כוכבת "הטבח", "הראש" וזוכת "הזמר במסכה". החל מהיום ובמהלך החודשים הקרובים, ישודרגו כלל הלקוחות לסלקום tv+.
ההשקה הגיע בהמשך לתנועת המתחרים, כאשר בחודשים האחרונים הציבור הישראלי מקבל שדרוגים רבים בתחום חברות שירותי הטלוויזיה, כאשר גם פרטנר החלה בהשקת האפליקציה החדשה שלה פרטנר tv+. כל זאת לצד, הגעתו הצפויה של הסטרימינג HBO מקס שגם הוא עתיד לחולל שינויים בשוק הטלוויזיה המקומי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה