טלוויזיה

צפו: מה פנינה רוזנבלום מנסה לשכנע את לאון לקנות לפאולה ליום הולדת?

רוזנבלום פינקה את פאולה במוצרי טיפוח לצוואר של המותג שלה, פאולה כמובן התלהבה וחלקה את ההתלהבות בסטורי ועם לאון, אבל היא לא ציפתה למה שתפיל רוזנבלום על ליאון שניה אחר כך
מערכת ice | 
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
אשת העסקים לא עוצרת ומשווקת בצורה ממולחת את הצמידים בליין התכשיטים החדש שלה, שעלותם לא זולה במיוחד. פנינה רוזנבלום התארחה אתמול בבוקר (שלישי) בתכנית של פאולה וליאון בקשת 12, ומאחורי הקלעים נחשפו הפינוקים שהביאה רוזנבלום לתכנית, ועל הדרך גם השכנוע לרכוש את הצמיד היוקרתי.
רוזנבלום פינקה את פאולה במוצרי טיפוח לצוואר של המותג שלה, פאולה כמובן התלהבה וחלקה את ההתלהבות בסטורי ועם לאון "תראה איזה פינוקים פנינה הביאה לנו", ופנתה לרוזנבלום, "פנינה את החיים. תני לנו מהאנרגייה שלך".
ואז בלי שום הרמה להנחתה פנתה רוזנבלום ללאון ואמרה לו, "רגע , אני רוצה שאתה ליום הולדת תקנה לה את הצמיד שלי", לאון התעניין כמה תעלה המתנה ליום הולדת של פאולה ופנינה בצעד שיווקי חסר פרופורציות ענתה, "לא יקר בכלל, 1,300 שקלים". ובתגובה לסכום הלא יקר הזה הגיבה פאולה, "פנינה, את צריכהה להקים בית ספר לשיווק".
ליין הצמידים של רוזנבלום יצא לפני כשבועיים כשחתמה על הסכם פעילות משותפת עם חברת ZOFIOF, המתמחה בייצור תכשיטי יוקרה ייחודיים. הקולקצייה שיצאה עוצבה על ידי רוזנבלום בשיתוף מעצבי חברת ZOFIOF, וכוללת סדרת צמידי יוקרה מודולריים, המיועדת לנשים ולגברים כאחד, במראה ספורט - אלגנטי, שלפי הודעת היח"צ שלה "תוצע במחירים נגישים".
הצמידים, למרות המחיר לא עשויים זהב או כסף אלא מחוטים עמידים עליהם ניתן להלביש תליוני אותיות העשויים זהב ומשובצים יהלומים איכותיים. אז מי יודע אולי תהיה הנחת פרסום ופאולה בכל זאת תקבל צמיד ליום הולדת. בכל מקרה נראה שללאון יש זמן לחשוב על זה כי היא תחגוג את יום הולדתה רק בנובמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה