טלוויזיה

רשת 13 מנסה להתגבר על הזמר במסכה?

הזכייניות מתמודדות בימים אלה על לב הצופים עם הפורמטים הכי מצליחים שיש להן להציע, רשת לא מסתפקת בשלב וקורצת ללהיט התורן של קשת
מערכת ice |  2
הזמר במסכה עונה 2 (צילום יחצ 12, ערן לוי)
עונת השיא של הפריים טיים מסכמת חודש ליריית הפתיחה, והניסיונות לכבוש את הפריים טיים ממציאות את עצמן מחדש. זה התחיל עם קרב הענקיות לפני שבועיים כששתי הזכייניות העמידו את פרק ההשקה של תוכניות הדגל העונתיות ראש בראש באותו ערב, שהסתכם בהפסד של קשת 12 והזמר במסיכה שעשתה בפרק ההשקה שלה 19.4% לעומת השקת הישרדות שהשיגה 20% באותו ערב ומאז ראינו כבר שינויים בלוח השידורים ושיפורי עמדות. 
רשת 13 תעלה במוצאי שבת הקרובה בעוד פורמט ריאליטי עם פוטנציאל גדול מבחינתה - אקס פקטור ישראל לאירוויזיון. ברשת תולים הרבה תקוות בתוכנית שהעבירה אליהם את הזכות לבחור את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022 שיתקיים באיטליה. הליהוקים נעשו בקפידה (ורק על הדמיון המעניין ביו הרכב פאנל השופטים כאן להרכב בכוכב הבא, הפורמט המתחרה בקשת אפשר לדון בנפרד), ולמשך כמה שבועות אי שם בתחילת השנה, גם סימון קאוול בכבודו ובעצמו אמור היה לקחת חלק בפאנל השופטים
הרבה כותרות סיפקה התוכנית עוד בטרם התחילו הצילומים, וגם אחר כך, אבל עכשיו צריך את הרייטינג בזמן האמת, במיוחד לאור הניצחון שרשמה רשת בהשקה של הישרדות. אז איך עושים את זה? משתמשים בכל מה שחם מסביב, והנה קריצה גם בפורמט המתחרה - הזמר במסכה.
 
לצורך קידום פרק ההשקה, הגיעה חבורה 'עלומה' ללב נחלת בנימין, כשכולם בחליפות האיקוניות של "משחקי הדיונון" כולל המסכה. במהלך הופעת הרחוב שנתנו על הבמה של מירי אלוני, חשפו את עצמם מהמסכה שופטי הפורמט אביב גפן, נטע ברזילי, רן דנקר ואפילו מרגול הצטרפה למשחק, הנה קיבלתם את גרסת רשת המקוצרת לזמר במסכה, כולל ציטוט חכם של הסדרה הכי מדוברת עכשיו בנטפליקס.
זאת לא הפעם הראשונה שמוטיב הזמר במסכה מופיע דווקא בניסיון לקדם את תכני הדגל של רשת, גם את הישרדות פתח אחד בעילום פנים ושם והוגדר כ''שורד במסכה'', כשזוהר שטראוס חזר אל האי בתחפושת.
הניסיונות של רשת לייצר עניין עם מוטיב המסכה די ברורים, בכל זאת, כשמדברים על ההיי לייט של קשת, מדובר בתוכנית הכי נצפית בשנה העברית שחלפה, אחרי שהגיעה לנתון רייטינג עונתי של 25.3%. 
נכון לעכשיו, בניגוד לקרב פרקי ההשקה, בקשת לא מתכננים מהלך דרמטי מדי מול פרק ההשקה של אקס פקטור ובמוצאי שבת ישודר בערוץ פרק של חתונה ממבט ראשון, בלי חשיפות והדחות אבל כן עם סופ''ש הזוגות, נקודת ציון מסוימת במהלך של הסדרה. הצופים יצביעו בשלט, ועל הנתונים נדווח ביום ראשון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רייטינג
    רונית 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספיק ען כל המלחמות המטופשות האלה. מי שניפגע זה אנחנו הצופים. תנו לראות טלויזיה נורמלית ללא כל המלחמות בינכם.
    סגור
  • 1.
    תוכמית עלובה
    צבי 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית המתאימה לגן ילדים
    סגור