טלוויזיה

מה גרם לכתב חדשות 12 לדמוע מהתרגשות בשידור?

פאולה וליאון באייטם על "קעקוע בגיל 15" שאלו את המבזקן של חדשות 12 דין פישר בנוגע לקעקוע שעשה על היד שלו. פישר חשף את הסיפור מאחורי הקעקוע והחל לדמוע בשידור חי. אביו הגיב: "מה נותר לי הבוקר, יותר מלחבק אותך ילד"
מערכת ice |  2
דין פישר (צילום אינסטגרם דין פישר)
תכנית הבוקר "פאולה וליאון" הכינו הבוקר (רביעי) אייטם על התופעה שבא ילדים עושים קעקוע בגיל 15, אייטם שמגיע ככל הנרראה כתגובה לסערה שעוררה כוכבת הילדים מיכל הקטנה שעשתה קעקוע משותף עם ביתה יולי ובו כל אחת קיעקעה את שמה של השנייה, התמונה של השתיים עוררה סערה ומבול של תגובות ברחבי הרשת. 
הבוקר, רגע לפני שידור האייטם, עלה למבזק חדשות המבזקן דין פישר ורגע לפני שהוא החזיר את השידור לפאולה וליאון רוזנברג, פאולה שאלה אותו על הקעקוע שהוא קיעקע על הזרוע לזכר אימו. 
 
פישר ענה לפאולה וסיפר את הסיפור שלו: "אני לא בנאדם שחשבתי שאני אעשה קעקוע, אמא שלי נפטרה מסרטן לפני קצת יותר משלוש שנים, וכאמא פולניה עם המשפט הידוע 'אמא תמיד צודקת', שאגב היא לא תמיד צדקה אבל תמיד היו ויכוחים ביננו, אז כאמא הכי צודקת החלטתי להנציח את זכרה על היד ויש לי כאן קעקוע ''אמא תמיד צודקת'".
אביו, העיתונאי יוסי פישר, העלה את הסרטון לדף הפייסבוק שלו וכתב פוסט תמיכה לבנו: "מה נותר לי הבוקר, יותר מלחבק אותך ילד ובין הדמעות שחונקות את הגרון, לומר לך תודה על מי שאתה בשבילי ועוד יותר, בשביל אמא".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעצבנת פאולה, חייבת לשאול שאלות כל
    בילי 11/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבזקן שמגיע, די כמה חופרת זאת.
    סגור
  • 1.
    בכיתי המון הצלחה דין פישר (ל"ת)
    ירדן 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור