טלוויזיה

פרשת משה חוגג והתקיפה המינית: צפו בתחקיר המטלטל

מה קרה שם לפני כמה שנים בחדר בין איש העסקים משה חוגג ובין אותה דוגמנית שנחשד כי כפה את עצמו עליה? "היום מופר קשר השתיקה" | צפו בתחקיר של חדשות 13
מערכת ice |  5
משה חוגג (צילום פלאש 90)
איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג מסתבך הערב (שלישי) לאחר פרסום התחקיר של ברוכי קרא בחדשות 13 על סוכנות הדוגמנות של עמרי יערי, שם חוגג שימש כ-"ספונסר" לסוכנות, והחשד שהסוכן ניסה להשתיק טענות שחוגג הטריד מינית.
בתחקיר של ברוך קרא, חושף העיתונאי על מאחורי הקלעים של איש העסקים שנמצא כעת במעצר ואיך, והאם, כפה עצמו על דוגמנית בחדרה: "זה היה הסוד הגדול, הסוד האפל של תעשיית הזוהר. מה קרה שם באותה נקודת מפגש בין הכסף הגדול לדוגמניות צעירות, חלקן קטינות, בסוכנות הדוגמניות ITM (איי.טי.אם), ומה קרה שם לפני כמה שנים עם אותה דוגמנית. היום מופר קשר השתיקה".
 
מטעמו של סוכן הדוגמניות עומרי יערי נמסר בתגובה לחדשות 13: "מדובר בגיבוב של עניינים רכילותיים של עובדת לשעבר בסוכנות, שמולה מתנהלים הליכים משפטיים מקיפים. העובדת סירבה לעבור בדיקת פוליגרף בקשר למהימנות טענותיה. בעל הסוכנות לעומתה עבר מיוזמתו שתי בדיקות פוליגרף שאישרו כי גרסתו אמת היא. העובדת מנסה לסחוט כספים שאינם מגיעים לה בדין, ורותמת לצורך כך את חדשות 13. מר חוגג לא העביר כספים כלשהם לסוכנות זולת בקשר לקמפיין אחד שהזמין לפני כמה שנים. אפילו משטרת ישראל בדקה היטב את חשבונות החברה, ולא מצאה שריד או זכר לטענה כזאת. משטרת ישראל גם לא מצאה כל חשד לפלילים באשר לנושאי התחקיר".
"באשר לטענה כאילו הסוכן השתיק תלונה כלשהי נגד חוגג, הבחורה סירבה אז בכל תוקף להתלונן במשטרה - וכך גם היום. היא ביקשה מהסוכן לשמור זאת בדיסקרטיות מלאה, ולשמור על פרטיותה בקנאות. הביטויים שייחסתם לסוכן נאמרו בבדיחות הדעת על ידי בחור בן 24 בחברת עובדיו, ולא הייתה בהם כל כוונה לפגוע במאן דהוא. באשר לאמה של אחת המיוצגות, שבוע אחרי הטענות שהעלתה, היא חתמה על מכתב בו חזרה מכל טענותיה - והתנצלה. היחסים בין האם לסוכן הם טובים מזה שנים, והיא מבינה בדיעבד כי הוא ניסה להגן על בתה במעשיו".
מטעמו של משה חוגג לא נמסרה תגובה.
יש לציין כי בשעות האחרונות יש התפתחויות בפרשת משה חוגג בהקשר להונאה הקשורה למטבעות קריפטו. על פי הדיווח: החוקרים מנסים לגייס עדי מדינה שיעידו נגד בעלי בית"ר ירושלים. המשטרה צפויה לבקש במספר ימים מרובה להארכת מעצרו בעקבות חומרים רבים שנתפסו עם מעצרו, כך על פי דיווח של משה שטיינמץ בכאן חדשות. על פי הערכות במשטרה, החקירה ככל הנראה תבשיל לכדי כתב אישום.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ממש רק הוא צריך להטריד מישהי
    עוד פיל שיוליד עכבר 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נמאס מכל הזונות השקרניות הללו
    סגור
  • אתם מזעזעים
    בגללכם עדיין נשים מא 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף אחד לא צריך להטריד 'מישהי'! ולאחותך או לאמא שלך תעיז לקרוא זונה שקרנית???
    סגור
  • 3.
    למה עומרי יערי לא זומן לחקירה באזהרה? (ל"ת)
    סוכנות שיודעת 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    99% שברוך קרא שוב פעם הוציא לשון הרע
    ביבי המלך 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל מה שקשור לברוך קרא,אני לא מאמין,הבחור חי בסרטים לא טובים,והחלום שלי שחוגג יתבע אותו בכמה מליונים טובים ,אולי הוא יפרסם דברים בדוקים בלי השערות..סומך על להב 433 שיוציאו את האמת לאור
    סגור
  • 1.
    מזעזע... בטח נראה תיכף איך מתחיל מצעד הנטישות של המשרד
    ארנון פקר 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה לא יקח הרבה זמן. אם יש משהו שמותג אנושי או מסחרי לא מסוגל להתקיים עימו - זה חוסר לגיטימיות.
    סגור