טלוויזיה

מנכ"ל התאגיד: אלו העובדים המצטיינים השנה

העובדים המצטיינים של כאן: כרמל דנגור ודובר חטיבת החדשות. מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי אלדד קובלנץ העניק היום את פרס המנכ"ל למצטייני התאגיד  לשנת 2021
מערכת ice |  4
תאגיד השידור כאן (צילום אלכסנדר כץ)
היום (חמישי) העניקו מנכ"ל כאן תאגיד השידור הישראלי אלדד קובלנץ וסמנכ"לית משאבי אנוש גיתית אליצור את פרס המנכ"ל לעובדים אשר הצטיינו בעבודתם בשנה החולפת.
תהליך בחירת הזוכים כלל המלצות של מנהלי החטיבות על עובדים שהתבלטו בעשייה מקצועית או תרמו לקידום מהלכים משמעותיים בארגון. דירוג המועמדים על ידי צוות המורכב מנציגי כל החטיבות וכל הדרגים, בחינה, ניתוח ההמלצות והנתונים ובחירה של המנכ"ל באנשים ראויים וטובים לקבלת הפרס. לבסוף נבחרו שישה עובדים ושני צוותים מצטיינים.
אחת הזוכות היא כתבת השטחים בחטיבת החדשות, כרמל דנגור, שיצרה את סדרת הכתבות הויראלית "גבעת הנערות", המתעדת את הנערות שעלו לגור לבדן בגבעת "מעוז אסתר" בשומרון, ובכללן את שלהבת גולדשטיין, ארוסתו של הנער אהוביה סנדק שנהרג במרדף משטרתי.
זוכה נוסף הוא דובר חטיבת החדשות אילון ברוך, ששימש בעבר כדובר של מספר חברי כנסת וכן היה דובר מפלגת העבודה, וגם יועץ תקשורת במשרד יחסי הציבור "צור תקשורת" בבעלות רונן צור עבור שורה של חברות מסחריות וגורמים במגזר השלישי.
 
זוכים נוספים בעובד המצטיין הם יעל בורשטיין - מגישה ברדיו רקע בצרפתית, נעם אלישע - עורך וידאו בחטיבת החדשות, צוות כאן ערב, טובי גאני - עורך חדשות בחטיבת החדשות, גלה יפה - כלכלנית, צוות הדרמה - חטיבת הטלוויזיה.
העובדים המצטיינים הוכרזו בטקס מיוחד שהתקיים באולפני כאן 11 בירושלים, לצד זה גם התקיים טקס הוקרה לעובדים אשר יצאו לגמלאות השנה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כאן מבזה את המסך (ל"ת)
    עובד תאגיד 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    הייתי מתבייש להיות "עובד מצטיין" של קובלנץ!!!
    אלעד 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ראו את רשימת "העובדים המצטיינים" - פשוט בדיחה. אני יכול למנות כאן עשרות עובדים שעולים עליהם פי כמה, ובהם שדרים מעולים שבאו מרשות השידור, אבל כל שם שאכתוב רק יגרום צרות לבעליו. הרי קובלנץ לא יתן פרס של עובד מצטיין לשדר כלשהו שבא מרשות השידור, אבל הוא כן יתן למשל פרס לכתבת עילגת (לדעתי), מתחילה, חסרת כל ניסיון כמו כרמל דנגור, שרק הגיעה מגלי צה"ל. תאגיד השידור - מקום עבודה רקוב.
    סגור
  • מי אתה בכלל שתדבר על כרמל
    דרו ברימור 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 7
    דנגור הולכת לכל יוש לעשות כתבות עומק אמיתיות, לא כמו עובדי רשות השידור שקיבלו 600000 בחודש לשבת על התחת
    סגור
  • אני מרשות השידור? הצחקת אותי!
    אלעד 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה אתה חושב שאני מרשות השידור? כי אני אומר את האמת על מה שקורה בתאגיד הרקוב הזה? כי כרמל דנגור היא כתבת בוסר שצריכה עוד ללמוד הרבה עד שתגיע לרמה של עובדי רשות השידור? ואם עובדי רשות השידור "ישבו על התחת", למה מראים ללא הפסק קטעי ארכיון של רשות השידור? כי מה שהם ייצרו לא יישכח לעולם, והזבל של התאגיד / כרמל דנגור כבר הושלך לפח האשפה של ההיסטוריה.
    סגור