טלוויזיה

פרץ לרכב של נגה ניר נאמן, וזה שגנב מתוכו

עורכת הצרכנות והתעופה של חדשות 13 נגה ניר נאמן חשפה כי פרצו לה לרכב בלילה, מה גרם לה להודות לגנבים שלקחו את התיק שלה מהרכב שנפרץ?
מערכת ice | 
נגה ניר נאמן (צילום פייסבוק/ נגה ניר נאמן)
המגישה ועורכת הצרכנות והתעופה של חדשות 13 חשפה בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה כי במהלך הלילה נפרץ הרכב שלה ולקחו ממנה פריטים אישיים שלה. ניר נאמן שיתפה את האירוע בסטורי וחשפה את השלל שנעדר מהרכב כשגילתה אותו פרוץ בבוקר.
בסטורי שפרסמה כתבה המגישה, "תודה רבה לאלמוני שפרץ לי הלילה לאוטו, שלא היה בו כלום חוץ מתיר הספורט שלי. השלל שלו: נעלי ריצה, שלל קרמים, בשמים, ואביזרי טיפוח, בושם ומטען. אז למה תודה? כי הוציא מהתיק את הדברים שלא אהב והשאיר על המושב כולל את הכפכפים שהילה אלרואי הביאה לי מבורמה".
 
הכתבת שעברה שינוי משמעותי בשנה האחרונה חשפה בקיץ האחרון את הסיבה לכך בראיון למגזין לאישה סיפרה על המקרה שהתרחש בזמן שצילמה כתבה במלונות ים המלח וגרם לה לפציעה, "הייתי עם נעליים שטוחות, לא רצתי, וכמו בסרטים המצוירים - כשמחליקים על בננה והרגל עפה למעלה? נפלתי ונחַתי על הגב, ולא היו לי ידיים פנויות לבלום. הייתי בטוחה שאני הולכת להיות נכה לנצח. הייתי משותקת מרוב פחד, כאב והלם. הבנתי שמשהו נורא קרה. מרוב כאב זה כבר לא כאב. אמרתי לצלם, 'תזמין אמבולנס'. הצלחתי להזיז את הרגליים וקצת נרגעתי".
עוד חשפה העיתונאית כי בשל טעו באבחנה הטיפול בפציעה לא בוצע כראוי בהתחלה ואמרה, "בבית החולים צילמו את המקום הלא נכון, האגן, ולא ראו שום דבר. אמרו לי תנוחי כמה ימים. נסעתי הביתה וידעתי שבעוד ארבעה ימים יש לי טיסת עבודה לאבו־דאבי, אבל כל תזוזה - כאבי תופת".
בסופו של דבר אותרה החוליה שנשברה בגבה של ניר נאמן והיא הונחתה לשכב מרותקת למיטה במשך חודשיים וחצי. בראיון סיפרה על כך ואמרה, "התקופה הכי איומה שהייתה בחיי. אני לא מצליחה להבין איך עברתי אותה. אני גוש אנרגיה רועש, שמתחילה את הבוקר בשש, חוזרת מנווה אילן בעשר בלילה, הולכת לישון באחת בלילה ולא צריכה הרבה שינה, כי שינה זה לחלשים. 20 דקות ביום זה היה המקסימום שמותר לי לזוז. שכבתי במיטה בשיא הלחץ של הקורונה עם כמויות עבודות שלא ידעתי כמותן".
עוד חשפה עורכת הצרכנות כי על אף הריתוק למיטה, לא הפסיקה את רצף עבודתה וסיפרה, "גם כששכבתי במיטה, מסוממת מכדורים נגד כאבים, תוך כדי צפייה בנטפליקס, עדיין הגיעו אליי סיפורים והעברתי למערכת וגם עזרתי בתיאומים. אי־אפשר באמת להתנתק".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה