טלוויזיה

משפחת רפאלי חושפת הכל: מה נגלה בסדרה החדשה?

משפחת רפאלי עלתה השנה לכותרות בהקשרים פחות מחמיאים עם ההרשעה בעבירות המס שצברו לבר, אך כעת אחרי השחרור המוקדם של ציפי רפאלי מכלא נווה תרצה, סדרת הדוקו ריאליטי ביכוכם של בני המשפחה יוצאת לדרך
מערכת ice | 
משפחת רפאלי (צילום רפי דלויה)
"רפאליס" , סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה והמדוברת של HOT שהחלה את צילומיה לפני כחצי שנה, עולה הערב לשידור, ועתידה לחשוף לראשונה את המתרחש אצל המשפחה שעלתה לכותרות שונות בשנה האחרונה.
הסדרה חושפת לראשונה את חייהם של בני המשפחה בר, ציפי, רפי, דור ואון. השנים האחרונות היו סוערות במיוחד עבורם עם ההרשעה בעבירות המס של בר בשנה שעברה. כעת, משהסתיימה התקופה בה ריצתה ציפי רפאלי את תקופת המאסר שלה בכלא נווה תרצה, והבת בר ריצתה עבודות שירות, נפתחים לראשונה בפני המצלמות שערי האחוזה המשפחתית המפוארת בהוד השרון.
המעקב של "רפאליס" על חייהם של בני המשפחה מתחיל רגע לפני השחרור שלה מהכלא ומלווה את המשפחה שמנסה לחזור לשגרה. ציפי, הסוכנת הקשוחה של בר ואון ששלטה בבית ביד רמה, חוזרת למשפחתה שזקוקה לה והשתנתה מאוד בחודשים הללו.
 
אחרי תקופת המאסר, ציפי צריכה למצוא את הכוחות להתמודד ולהרים מחדש את פרויקט חייה, "משפחת רפאלי". אחרי שנים שהכרנו אותם בעיקר דרך הכותרות בעיתונים, "רפאליס" תציג לנו את בני המשפחה כפי שמעולם לא ראינו: איך נראים חייה של בר, דוגמנית ואשת עסקים שהפכה בשנים האחרונות גם לאמא? האם דור ימצא סוף סוף זוגיות? מתי יגיע רגע הפריצה של און, האח הצעיר והמוכשר? מה נמצא מאחורי התדמית הקשוחה של רפי? והאם ציפי של אחרי הכלא תחזור לעצמה?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה