טלוויזיה

צומת מילר חוזרת למסך: זה תאריך ההשקה

צומת מילר חוזרת לעונה הרביעית שלה אחרי שנתיים מסיום העונה השלישית. מדבר בהפקת המקור הראשונה שקשת משחררת השנה. זה התאריך בו יתחילו השידורים
מערכת ice | 
צומת מילר (צילום מאיה באומל בירגר)
סדרת הסיטקום צומת מילר, שמאחוריה עומד הקומיקאי אדיר מילר, צפויה לחזור בעונה חדשה לקשת 12, שנתיים אחרי שהתסיימו שידורי העונה השלישית. העונה שהסתיימה לפני שנתיים היתה הראשונה שודרה בקשת 12 המפוצל מ-13, וזכתה אז לתואר התוכנית הנצפית ביותר מפיצול הערוץ, למרות שלא היה עדיין יותר מדי תוכניות להשוות אליה.
פרק סיום העונה של צומת מילר בעונה השלישית ששודרה בקשת 12, רשם 18.3% ברייטינג  ו-501 אלף צופים, מה שסגר את העונה עם ממוצע עונתי של 16.6% ו-429 אלף צופים בממוצע לפרק - הנתונים שהפכו אותה באופן זמני לסדרה הכי נצפית בקשת מאז פיצול ערוץ 12.
 
מאז לקשת 12 נרשמו נתונים מזהירים לזמר במסכה שבעונת הפתיחה שלה הגיעה לממוצע של יותר מ-25%, ורוקדים עם כוכבים שחזרה בפורמט מחודש בערוץ מתקרבת לנתונים הגבוהים עם רייטינג שנע בין 20% ל-24%, אבל יש לומר שמילר עצמו הוא דמות אהודה על המסך, ובהופעות הסטנדאפ שלו שמשודרות בזמני ביניים של לוח השידורים, רושמות נתונים יפים סביב ה-20% למשדר.
 
התוכנית צפויה לחזור לשידור ביום ראשון הבא (13/03), אחרי שנינג'ה ישראל סיימה במוצאי שבת את שידורי העונה הרביעית שלה עם ההישג המרשים של נינג'ה ישראלי ראשון. מדובר בתוכן המקור הראשון שקשת משיקה השנה, ומעניין לראות אם נתוני הפריים טיים יגיעו לטובתה, בזמן שברשת 13 שנות ה-90 התחילה את שידוריה לפני כשבועיים.
מילר עצמו שיתף את הפרומו בעמוד הפייסבוק שלו את הפרומו לתוכנית וכתב, "מתרגש לספר לכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה