טלוויזיה

דנה ויס ריחמה על אופירה אסייג? השאלה ששכחה לשאול

דנה ויס ואופירה אסייג הוגרלו או שלא לשיחת אחת על אחת המסגרת ועידת המשפיעות של קשת 12, שיחה שעסקה בעיקר ברמת נחמדות או קרירות. זה מה שויס לא שאלה את אסייג
מערכת ice |  3
דנה ויס, אופירה אסייג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יחצ)
ועידת המשפיעות של קשת 12 מתקיימת בשעות אלו בבנייני האומה בירושלים, ובמסגרתה מתקיימים ראיונות ופאנלים של נשים חזקות ומשפיעות בתחומים שונים בשוק. בין השיחות אחת על אחת התקיימה שיחה גם בין דנה ויס מגישת חדשות 13 ובין אופירה אסייג מגישת קשת 12, אפשר לומר שתי הדמויות הקשוחות משני צידי הערוץ.
השתיים דנו אחת מול השניה על השילוב בין אימהות לקריירה לבין האופן שתופסים אותן כנשים קשוחות ואפילו מפחידות, מול הצדדים הרגישים שקיימים בהן. אסייג אף חשפה בהתחלה כי מחכה שויס תגיע להתראיין אצלם באופירה וברקוביץ', ואילו האחרונה טרם נענתה להזמנות.
בין החלפת תארי המראיינת הקשוחה יותר, נושא חם אחד הושמט מצידה של ויס ולא הופנה כלפי אסייג - הנזיפות הזועמות שהשמיעה באוזני עם ישראל כלפי כתב ONE איציק כלפי בשבוע שעבר. 
 
כזכור, ביום שלישי שעבר, בזמן השידור חי של 'תכנית הספורט של ישראל' ב-102FM רדיו תל אביב, כאשר כתב ONE איציק כלפי שמסקר את הפועל תל אביב והפועל באר שבע לא היה פנוי לעלות מיד עם תחילת התכנית ב-18:00 לדבר על פיטורי רוני לוי מב"ש.
אסייג פתחה בזעם את השידור ופנתה לכתב: "כלפי אנחנו מודים לך שהתפנית לעלות לדבר איתנו", ברקוביץ' הוסיף שמן למדורה והעיר: "טוב שלא התפנית מחר", אסייג המשיכה: "רק נזכיר לך שמקום העבודה הראשי שלך הוא ONE".
 
כלפי ניסה להסביר מה עיכב אותו, אבל אסייג קטעה אותו וזעמה: "סליחה רגע, אני אומר לך את זה בשידור חי, שמקום העבודה הראשי שלך הוא ONE, התכנית הזו היא תכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, סבבה?".
 
כלפי אמר: "כן, אבל את יודעת..", ונענה: "סבבה? לא לא אין אבל, סבבה או לא סבבה?", כלפי אמר "כן" ואסייג חתמה את הוויכוח: "יופי תודה, עכשיו ערב טוב לך איציק כלפי ONE (בהדגשה), עכשיו תגיד לי מה קרה לרוני לוי ולמה הוא פוטר", כלפי שוב ניסה להסביר אך אסייג ענתה: "אני מנהלת את השידור, אם תעלה בשש ותכבד את התכנית אני אתן לך להגיד מה שאתה רוצה". 
למרות הצפת הנושא בכלי התקשורת השונים, והנושא המתבקש שעסק בכוח שיש למגישה, הוא נשאר מחוץ לועידת המשפיעות ולא דובר כלל ונשאר בגדר רמת הנחמדות או לא נחמדות של השתיים. ויס טענה בפני אסייג, "אני עדיין מגישה שאני צריכה להוכיח את עצמי כל בוקר מחדש. נשים נחמדות לא מחוללות מהפכות". אסייג התהדרה בשייכותה לצד הנכון של התיאוריה שהציגה ויס ואמרה, "מעולם לא אמרו עלי שאני נחמדה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עיברית נקייה
    רק תרבות 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הגיע זמן שנשמע עברית נקיה מסלנגים עברית תרבותית ולא עברית שוק לצערי זה מה יש עצוב מאוד
    סגור
  • 2.
    מנוולת (ל"ת)
    ציפי 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא פלא שבחרו בדנה ויס. אותה אחת שעזרה להלבין את אסי עזר
    לורה 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חיילת של קשת ואבי ניר. עיתונאית פח בלי אתיקה ומוסר. איבדה אמינות לגמרי.
    סגור