טלוויזיה

חדשות 12 ו-13 ינסו להתחמק? ערן סויסה: "יום מבאס"

בעוד שבוע צפוי תהליך קיצור המהדורות להגיע לסיומו כך שבערוצים קשת 12 ורשת 13 יצטרכו להעביר את השידור לתכני הבידור בפריים טיים כבר ב-21:00. האם המהלך יושלם או שחברות החדשות ינסו שוב למנוע את המהלך?
מערכת ice |  1
דני קושמרו, יונית לוי, אודי סגל, הילה קורח (צילום יחצ קשת 12, רשת 13)
הליך קיצור המהדורות צפוי להשלים את פעימות הקיצור בעוד שבוע, כך שמהדורות החדשות ייאלצו למסור את השידור לפריים טיים כבר בשעה 21:00. אלא שלמרות החלטת הרשות השנייה לטלוויזיה, בחדשות מנסים מאז ההחלטה לקבל עוד דקות שידור ומנצלים את האפשרויות שמזדמנות להן.
כך למשל, מאז הפלישה לאוקראינה הערכות מהדורות ארוכות שגולשות מעט אחרי מהשעה 21:5, השעה שהיום אמורה להיות רגע הסיום של המהדורות והמעבר לשידורי הבידור הקלילים של הפריים טיים.
כזכור, מהלך קיצור המהדורות החל אחרי שעיתונאי ישראל היום, ערן סוויסה הוביל מחאה באמצעות האינסטגרם שלו, בה קרא למאות אלפי העוקבים שלו להתלונן לנציב תלונות הציבור ברשת השניה על אורכן של המהדורות המרכזיות. בתחילת הדרך לקיצור, מהדורות החדשות הגיעו לאורך של 1:45 שעות, כששודרו מהשעה 20:00 ועד 21:45, רק אז מסרו את השידור לרצועת הפריים טיים.
סוויסה חשף בעמוד האינסטגרם שלו את הכוח של המחאה שהחלה בעקבות הקריאה לעוקבים וכתב, "האינבוקס שלי מתפוצץ ברמות שאתם לא מבינים בכלל. קרוב לאלף!!!! תלונות בתוך פחות משעה והן לא מפסיקות להגיע", עוד סויסה ציין בסטורי אחר: "3,000!!! תלונות בתוך פחות מ-24 שעות נגד מהדורות החדשות הארוכות, תודה!". בהמשך נהג כך בכל פעם שדיון בעניין קיצור המהדורות עלה והוביל את העוקבים לתמוך בתהליך ולהוות כוח משמעותי מול הנסיון של חברות החדשות למנוע את הקיצור.
 
היום, שבוע לפני השלמת המלך לקיצור המהדורות וסיומן בשעה 21:00, סוויסה פרסם, "היום הוא יום מבאס לכולנו שבו ינסו קשת ורשת לשכנע את מועצת הרשות השניה לבטל את הההחלטה על קיצור מהדורות החדשות ולחזור לחפור לנו לנצח במקום לסיים בשעה 21:00 בערב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהדורות החדשות עושות מהלכים כמו ביבי
    עומרי 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש אני מקווה שלא יצליח להם. המהדורות יתקצרו בתשע בערב כי נמאס כברררררררררררררר
    סגור