טלוויזיה

העיתונאי השתגע? זו סכום העתק שידרוש כפיצויים

עיתונאי ומגיש ה-CNN, נקלע לפרשת סיוע פלילית בסוף השנה האחרונה שגרמה לו לאבד את עבודתו והכניסה אותו למאבק משפטי על סכומי עתק מול הערוץ. כעת הוא מכריז על סכום פיצויים חסר תקדים שידרוש
מערכת ice |  1
דולרים (צילום freepik)
כריס קואומו, לשעבר אחד מהכוכבים הגדולים של CNN, שפוטר בעקבות גילויים נוספים של ניסיונותיו החשאיים לעזור לאחיו, עולה למתקפה חסרת תקדים. העיתונאי שסייע לאחיו אנדרו קואומו לנווט את שערוריית ההתנהגות המינית שסיימה את תפקידו כמושל של ניו יורק לשעבר, פוטר בסוף 2021 והכריז על מאבק משפטי לפיצויי עתק, אלא שעכשיו הוא מחריף אותו אפילו יותר.
ההמולה של המאבק המשפטי החלה כאשר הוול סטריט ג'ורנל דיווח שראש ה- CNN, ג'ף צוקר, אמר לצוות כי קואומו לא יקבל כל סוג של פיצוי בעקבות פיטוריו מהערוץ. על פי דיווחים שונים, המגיש המפוטר דרש כ-18 מיליון דולר מ-CNN כדי לכסות את מה שנותר בחוזה שלו. בזמן פיטוריו, קואומו השתכר משכורת של 6 מיליון דולר בשנה. אז, ככל הנראה, נותרו לו שלוש שנים לעסקת CNN שלו בזמן הפיטורים.
כעת, לפי דיווחי חוץ, קואומן מתכוון להעלות את סכום הפיצויים שדורש לסכום עתק של 125 מיליון דולר. בעבר היה נראה נראה ש-CNN מוכנה לקרב. בנוסף להערות צוקר, מקור פנימי ברשת אומר כי אין לה "כוונה לשלם לקואומו אגורה", ושאם הוא יקבל הסדר זה יגרום ל"מהומה" ברחבי CNN. מקור אחר טען שלקואומו אולי אין יותר מדי קרקע לעמוד עליה בחיפוש אחר 18 מיליון הדולר מהבוסים לשעבר שלו: "ל-CNN יש סעיף מוסר סטנדרטי בחוזה שלהם שאומר שאם העובד עושה משהו של חוסר מוניטין, ניתן לפטר אותו מיד".
 
מקור נוסף גם אומר כי הפיטורים של קואומו בא לפני חקירה פנימית מתוכננת הכוללת האשמות לא ידועות על התנהגות מינית נגד כריס קואומו עצמו, על פי הדיווחים מתקופתו ב-ABC News. דובר מטעם קואומו אומר כי "ההאשמות האנונימיות לכאורה אינן נכונות". ברור שזה מתכונן להיות קרב מאוד שנוי במחלוקת בין כריס קואומו ל-CNN.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה נבלה וזו טריפה. (ל"ת)
    ישחקו הנערים 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור