טלוויזיה

יונית לוי חוזרת למסך: לאן נעלמה בשבועיים האחרונים?

מהדורת החדשות של חדשות 12 התמודדה עם חסרונה של מגישת המהדורה בשבועיים האחרונים. כעת בתום ההיעדרות הממושכת, המגישה שבה לרצועת הערב, מה גרם להיעלמותה?
מערכת ice | 
יונית לוי (צילום צילום מסך חדשות 12)
מגישים ואנשי טלוויזיה רבים נעדרו בתקופה האחרונה מהמסך, ורצועות השידור מתמודדות עם שינויים רבים ושיבוצי החלפות, אלא שההעדרות הממושכת והבולטת ביותר לעין היא של הדמות הוותיקה ביותר בהגשת החדשות - מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12, יונית לוי.
בשבועיים האחרונים הגישו את המהדורה המרכזית של חדשות 12 דני קושמרו, שמגיש באופן קבוע לצד יונית לוי. קושמרו שמגיש בדרך כלל מהדורה אחת במהלך השבוע, ואת מהדורת השבת בחדשות 12, מצא את עצמו עובד מסביב לשעון בימי היעדרותה של לוי כשמי שמגבה אותו היא קרן מרציאנו שהגישה גם היא מספר מהדורות בתקופה האחרונה.
אם כך, לאן נעלמה מגישת חדשות 12 בתקופה האחרונה? כאמור, מדובר בתקופה של העדרויות רבות על המסך, וזאת בשל חג הפסח שחל בימים אלה, וחופשת הפסח במערכת החינוך שהחלה כבר לפני שבועיים.
 
נזכיר כי לפני שנה, בתום תקופת סיקור של ארבע מערכות בחירות, לוי לקחה חופשה ארוכה של חודש להתאושש מהדיווחים והמהדורות המיוחדות מסביב לשעון. החופשה ארכה אז חודש בו החליף אותה קושמרו בגיבוי של מרציאנו, וייתכן שהמגישה העסוקה בישראל החליטה לאמץ את העניין ולחזור עליו גם השנה כשמהלך שבועיים שלמים נפשה בקרב משפחתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה