טלוויזיה

נוה צור ואקי אבני בקומדיה חדשה על הרבנות הצבאית

דרמה קומית מוזיקלית חדשה מבית תאגיד השידור הישראלי, מגוללת את סיפורו של חייל דתי החולם לשרת במקהלת הרבנות הצבאית ומגלה את עצמו מחדש
מערכת ice | 
שישו ושמחו (צילום כאן 11 יחצ)

בשנים האחרונות צצו על המסך סדרות רבות שנותנות ייצוג ומבקשות להתמודד עם האוכלוסייה הדתית חרדית בישראל על כל רבדיה, זאת לצד סדרות צבא שהתרגלנו לראות במגוון וראציות וגלגולים בטלוויזיה הישראלית. לאחר הסדרה כיפת ברזל של קשת שהגדילה לשלב בין השנים ועסקה בחיילים טירונים חרדים בצה"ל, בתאגיד צפויים לעלות עם סדרה משלהם.


בכאן הכריזו על עלייתה הצפויה של "שישו ושמחו" - דרמה קומית מוזיקלית חדשה שמוכיחה שהרבנות הצבאית היא לא בדיוק מה שחשבתם, בבסיס הכי לא צבאי בצה"ל, בין בוררי אורז, מטהרי גופות וקושרי ציציות, מקהלת בנים עתידה לעבור מסע התבגרות עם רב צבאי "משוח מלחמה".

 


 


למעשה, הסדרה שיצרו סיגלית ליפשיץ ושלום הגר, מגוללת את סיפורו של נחומי (נוה צור), חייל דתי ותמים, במקהלת הרבנות הצבאית. חלומו להיות הסולן של המקהלה עומד להתגשם, אבל אז מוצנח במקומו סולן אחר, דודי, כוכב היוטיוב החרדי. נחומי המדוכא רוצה לעזוב את המקהלה, אבל הרב הצבאי הראשי (אקי אבני) גיבור ישראל עם שתי ידיים ביוניות, לא מוכן לשחרר אותו ודווקא מהמקום הכי נמוך, נחומי מגלה את עצמו מחדש.

לקראת הסדרה החדשה מספרים בתאגיד כי בסיס הרבנות הצבאית היום, זו יחידה צבאית של "פרופילניקים" ,(חיילים בעלי פרופיל כושר נמוך ). מקהלת הרבנות הצבאית מורכבת משישה בחורים מתוקים, עם הרבה רצון טוב ו"כוריאוגרפיה של לולבים". יש שזוכרים אותה מתקופת הופעותיה בחידון התנ"ך העולמי, אולם ימי תפארתה חלפו וכיום היא בעיקר מופיעה כאשר להקות צבאיות אחרות מבטלות את הופעתן ברגע האחרון. אז האם הסדרה החדשה תצליח להשיב עטרה ליושנה?
 


 
הקאסט כולל את: נוה צור, אקי אבני, נתן דטנר, דניאל מורשת, אלי גורנשטיין, בן יוסיפוביץ', אסף הרץ, יסמין עיון, לירון בן שלוש, אלברט אילוז, תמוז לוי, עילי צ'פמן, עידו מוסרי ורבים נוספים.יוצרים, תסריטאים ובמאים: סיגלית ליפשיץ ושלום הגר | חברת ההפקה: גם סרטים. "שישו ושמחו" תשודר החל מה-16 במאי, בימי שני, שעה 21:15 ב-כאן 11 ובדיגיטל, היא כוללת 11 פרקים, בני 35 דקות כל אחד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה