טלוויזיה

כאן 11 פתחו גנון: לאן נעלם ארז דריגס?

ערוץ הטלוויזיה של תאגיד השידור חוגג יום הולדת וריכז את כל הכוכבים לקליפ בסגנון יום הולדת בגנון. בין משתתפי הקליפ בלט בהיעדרותו הוא יוצר חזרות, על אף נוכחות מרשימה של שחקני הסדרה
מערכת ice |  2
ארז דריגס (צילום מסך פייסבוק)
ערות הטלוויזיה של תאגיד השידור הציבורי, כאן 11, חוגג חמש שנים לתחילת השידורים, ולרגל המאורע שוחרר אתמול קליפ של מסיבת יום הולדת חמש באווירת גנון, כפי השנתון אליו משתייך הערוץ.
בסרטון מופיעות דמויות מפתח מסדרות חזקות של התאגיד, כשמי שפותחת אותו היא נועה קולר שלא נקטה דמות מסוימת לאור רשימת ההצלחות שעומדת מאחוריהן. ניב סולטן, כוכבת טהרן שיחקה בארגז החול יחד עם בעלה וכוכב "שעת נעילה" - מאור שוויצר, עמוס תמם ואלונה סער הצדיעו זה לזו כנציגי "השוטרים" ו-"המפקדת", קרן מור העבירה מוצרים בקופה, דב נבון עשה את טיטינסקי, ואיתי תורג'מן ואגם רודברג עשו ביחד את הקטע של "צוץ", ככה שהייצוג של קאסט חזרות היה בולט, אך גם בחסרונו, כי מי שלא נכח בקליפ היה יוצר הסדרה ארז דריגס, שכזכור, לפני שנה פורסם נגדו תחקיר שחשף הטרדות מיניות שביצע לכאורה.
בתחקיר שפורסם בפברואר 2021, בדיוק בשיא הצלחת הסדרה, הובאו צילומי מסך של התכתבויות בין דריגס לבין נשים שונות, חלקן קטינות. "בת כמה את בעצם", שאל דריגס את אחת מהן, וכשנענה כי היא רק בת 17, השיב: "יוצא כאילו אני פדופיל עכשיו?" בהמשך שאל אותה אם היא בתולה, כשהוא ממשיך להתכתב אתה בצורה מינית, כך על פי התחקיר שפורסם.
 
פחות מיממה לאחר פרסום הדברים, הוציא תאגיד השידור ידיעה ובה טען כי עד לפרסומן במסגרת התחקיר, הטענות לא היו מוכרות לאף גורם בתאגיד, "'כאן' מגנים כל התנהגות מטרידה ופוגענית ונדון בהשלכות. במידה וישנן תלונות הן צריכות להיבדק על ידי המשטרה". הוסיפו בתאגיד. על פי ההערכות, פרסום התחקיר לא יהווה מכשול להפקה של עונה  נוספת לסדרת הדרמה, אולם ככל הנראה דריגס לא יהיה צפוי לקחת בה חלק.
 
דריגס הגיב לתחקיר של "פוליטיקלי קוראת", ואמר: "הפוסט שכתבה אופיר סגרסקי בעקבות הריאיון שלי ב'ידיעות אחרונות' הציף התנהגות שלי, התנהגות שפגעה בה, התנהגות שפגעה גם באחרות. אני מודע לכך, אני מבין זאת היטב ולכן עוד לפני הדברים שהיא כתבה עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות.
"חלק מהשינוי הזה היה כתיבת הסדרה ‘חזרות’, שהציבה בפריים טיים צדדים מביכים ולא ראויים שעליהם אני מצטער ומתבייש. במסגרת השינוי הזה גם חשפתי באותו ראיון ב’ידיעות’ את ההודעות, שהפירוט שלהן מובא בחלקו כאן.
"התהליך הזה הוא אישי, הוא עדיין לא הסתיים ואני מקווה שאוכל בבוא העת להתנצל בפני אלה שפגעתי בהן, אבל חשוב לי להדגיש שמעולם לא נתתי לשום עניין אישי להשפיע על החלטות מקצועיות. לעולם גם לא אתן ואני דוחה על הסף כל רמיזה שטוענת אחרת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברור שהם לא יקחו לסרטון תדמית שחקן עם תדמית בעייתית
    שנדי 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא דווקא לא בלט בהיעדרו כי כל המשתתפים בסרטון נבחרו מדגמית מתוכניות של התאגיד, גם מקופה ראשית השתתפו רק קרן מור, נועה קולר וירין אורון, מהמפקדת רק אלונה סער, מפרפר נחמד רק אוזה ובץ וכיו״ב.
    סגור
  • 1.
    את עוכרת ישראל קולר יש להחרים !!! (ל"ת)
    אסף 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור