טלוויזיה

נועה קולר חושפת: האם תהיה עונה חדשה ל'חזרות'?

האם חזרות תשוב לעונה שניה? מנכ"ל התאגיד אמר כי יוצרת הסדרה פרשה מהפרויקט, אך בשיחה עם ice אומרת נועה קולר כי העניין תלוי במשהו אחר
מערכת ice | 
חזרות (צילום צילום מסך)
הסדרה המוערכת "חזרות" עלתה וירדה בסערה מהמסך, עלתה בסערה מפתיעה והפכה את נועה קולר וארז דריגס לפרצופים מוכרים בכל בית, וירדה כשברקע פרשות ההתכתבויות המיניות של השחקן והיוצר ארז דריגס. בהתחלה בתאגיד חשבו שלא תהיה עונה שניה, אך לאחר מכן הכריזו שכן תהיה.
עיתונאי ידיעות אחרונות רז שכניק ראיין לסוף השבוע האחרון את מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ שאמר לו כי להבנתו יוצרת הסדרה נועה קולר פרשה מהפרויקט והחליטה לכתוב עוד עונה. "מצער מאוד מבחינתי", אמר קובלנץ.
אך השחקנית המוערכת נועה קולר חושפת היום בשיחה עם ice כי היא לא ויתרה על הרעיון של עונה שניה: "כשארז דריגס, אסף אמיר ואני נרגיש שיש לנו סיפור מצוין לעונה 2, נגיש לתאגיד ונקווה לאור ירוק" היא אומרת. 
בנוסף, קולר מדגישה כי זה עניין של השראה ותזמון.
 
כזכור, הקומדיה הרומנטית חזרות עלתה על המסכים בכאן 11 בנובמבר 2020 והפכה להצלחה גם בנתוני הצפייה וגם מבחינת ההערכה אומנותית. הסדרה זכתה בשמונה פרסים בטקס פרסי האקדמיה לשנת 2020, וביניהם סדרת הדרמה הקומית הטובה ביותר,
השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרה קומית - נועה קולר, התסריט הטוב ביותר לסדרה קומית, הבימוי הטוב ביותר בסדרה קומית - בעז פרנקל, שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרה קומית - איתי תורג׳מן, ושחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרה קומית - אגם רודברג.
הסדרה מבוססת באופן חלקי על הרקע להצגה "אחד + אחת", שהועלתה בתיאטרון גשר במאי 2010, בבימויו של יבגני אריה. קולר שיחקה ביחד עם ארז דריגס בהצגה שכתבו השניים, והתבססה על חייהם כזוג לשעבר. ההצגה מתארת שנה בחייו של זוג מכניסתם לדירה משותפת ועד פרידתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה