טלוויזיה

נטפליקס חוששת: זה הצעד הדרמטי שתעשה על המסך שלכם

על פי דיווח שמתפרסם בניו יורק טיימס, ענקית הסטרימינג הודיעה לעובדיה כי בכוונתה להתחיל לשלב פרסומות על מנת להוזיל את דמי המנוי, כל זאת על רקע ירידת שווי השוק של החברה בכ-70 מיליארד דולר
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום pixabay)
האם בקרוב תיתקלו בפרסומות במהלך הצפייה בסדרה האהובה עליכם בנטפליקס? על פי הדיווח שמתפרסם היום בניו יורק טיימס, לא מן הנמנע שכן. ענקית הסטרימינג עשויה הודיעה לעובדיה כי היא מתכוונת לשלב פרסומות בתכנייה במהלך שלושת החודשים האחרונים של השנה, מה שיגרום להוזלת דמי המנוי. 
בהודעה לעובדים, בכירי נטפליקס כתבו שהם שואפים להציג את שכבת הפרסומות בשלושת החודשים האחרונים של השנה, כך על פי שני עובדים ששיתפו את הפרטים שעלו בדיון החברה בעילום שם.
בחודש שעבר הדהימה נטפליקס את תעשיית המדיה כשחשפה שהיא תתחיל להציע מנוי במחיר נמוך יותר הכולל פרסומות, לאחר שנים שבהן הצהירה בפומבי שפרסומות לעולם לא יראו בפלטפורמת הסטרימינג.
אלא שפלטפורמת הסטרימינג עומדת בפני אתגרים עסקיים משמעותיים. בהכרזה על רווחי הרבעון הראשון בחודש שעבר, נטפליקס אמרה שהיא איבדה 200,000 מנויים בשלושת החודשים הראשונים של השנה - הפעם הראשונה שזה קורה מזה עשור - וצפויה להפסיד עוד שני מיליון בחודשים הבאים. מאז הודעת המנויים, מחיר המניה של נטפליקס ירד בחדות, ומחק כ-70 מיליארד דולר משווי השוק של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה