טלוויזיה

נטפליקס מתרסקת, זו החברה שמאיימת לעקוף אותה

בזמן שנטפליקס מודיעה על ירידה של 200 אלף משתמשים בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, דיסני פלוס מדווחת כי עלייה חדה של כמעט 8 מיליון במספר המנויים שלה
מערכת ice | 
דיסני פלוס, נטפליקס (צילום freepik)
בתקופה האחרונה ההתרסקות של נטפליקס עומדת לא מעט על סדר היום. בזמן שענקית הסטרימינג הפופולרית ביותר חווה ירידה משמעותית במספר המשתמשים שלה, עושה רושם שיש חברה אחרת שמאיימת לתפוס את מקומה - דיסני פלוס, שמדווחת על עלייה של 7.9 מיליון במספר המנויים שלה. 
הפקת סרטים כמו "להפוך לאדום" של פיקסאר סייעה לדיסני למשוך מנויים ברבעון הראשון, שהסתיים ב-2 באפריל. מניות דיסני ירדו בכ-3 אחוזים במסחר לאחר שעות העבודה בעקבות הודעת הרווח. 
התוצאות של דיסני הן חדשות טובות עבור בוב צ'אפק, המנכ"ל, שהתמודד עם משבר יחסי ציבור הנובע מתגובת החברה לחקיקה בבתי ספר בפלורידה, שבין היתר מגבילה את הדיון בכיתה על נטייה מינית וזהות מגדרית ועלול היה לפגוע בפופולריות הסרט להפוך לאדום, בו מוצגות דמויות מקהילת הלהט"ב
כזכור, נטפליקס הודיעה לאחרונה כי איבדה כ-200 אלף משתמשים בשלושת החודשים הראשונים של השנה, מה שהוביל לכך שערך שערך מניית החברה ירד בחדות, ומחק כ-70 מיליארד דולר משווי השוק שלה. בעקבות כך, אף עלו דיווחים לפיהם ענקית הסטרימינג תחל לשלב פרסומות בפלטפורמה, תוך הוזלת דמי המנוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה