טלוויזיה

הכרישים הופתעו: מה ענו חברות הביטוח ליזם שמונע גניבות?

מכשיר בתוך הרכב שמשולב עם הטלפון החכם שיכול למנוע גניבת רכבים כמעט לגמרי, הוצע לחברות הביטוח אך אלה סירבו. התשובה של חברות הביטוח הפתיעה את אנשי העסקים בתכנית הכרישים
מערכת ice | 
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
בתכנית אתמול (שני) של "הכרישים" בקשת 12, הופיע יזם כשרוני שיחד עם אביו המציאו פטנט למניעת גניבת רכבים. מדוע חברות הביטוח לא רצו את הרעיון?
ניסים בן לולו בן 34, בעלים של מיזם בי-לוק, הופיע בפני אנשי העסקים ואליו הצטרף אביו יחיאל  שאוהב המצאות ואף רשם כמה פטנטים בעבר, שהציג את הרעיון האחרון שלו: מכשיר מכני שינעל את ציריות הרכב וימנע באופן מוחלט מהרכב לזוז ובכך למעשה מייתר את האפשרות לגנוב אותו.
 
הייחודיות של הפטנט: בשונה ממוצרים מכניים אחרים שכבר אינם בשימוש כמו מוט נעילת הגלה או סנדול הגלגל, המכשיר של היזם משולב עם הטלפון החכם וכך כל התקרבות או התרחקות מהרכב פותחת או סוגרת את המנגנון בצורה אוטומאטית לחלוטין. בנוסף: המערכת עצמאית ואינה קשורה למערכות הרכב, היא נמצא מתחת למרכב הרכב ואינה נגישה לגנב וניתנת להתקנה בצורה פשוטה ומהירה.
הכריש אמיר איל, בעלים של קבוצת ההשקעות אינפיניטי ושל בית ההשקעות אילים, החובב רכבים, הציע ליזם לפנות לחברות הביטוח ולא לצרכנים פרטיים או ליצרני מכוניות. אולם הממציא, יחיאל, אמר לו כי פנה לשתי חברות ביטוח והוא הופתע מהתשובה שלהן לאפשרות לשלב את המכשיר אצלם.
 
לדבריו כבר כשהציע את המכשיר הם כמעט העיפו אותו החוצה, והסיבה לכך - כפי שענה לו אחד מהם בחברת הביטוח שפנה אליה: "אני רוצה שיגנבו לי רכבים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה