טלוויזיה

פרשן חדשות 12 מותקף: "עם כיפה על הראש לשקר?"

נועם פתחי יצא נגד יאיר שרקי: "הגדיר את עצמו היום סופית כעבד נרצע של אדוניו כשהכריז, שקר מוחלט, על 20,000 חוגגים בצעדת הדגלים. חדשות 12 ניסו לדכא את יום החג הזה, ולא הצליחו, עם ישראל נהר לירושלים - אז שרקי זילזל בו"
מערכת ice |  2
יאיר שרקי
צעדת הדגלים בירושלים הצליחה לשסע את העם עם דעות לכאן ולכאן. אחת הדעות נגעה לא למצעד עצמו, אלא לכתב חדשות 12 יאיר שרקי, שזכה לביקורת חריפה במיוחד מאיש התקשורת ומגיש גלי ישראל נועם פתחי.
פתחי כתב: "יאיר שרקי הגדיר את עצמו היום סופית כעבד נרצע של אדוניו כשהכריז, שקר מוחלט, על 20,000 חוגגים בצעדת הדגלים. חדשות 12 ניסו לדכא את יום החג הזה, ולא הצליחו, עם ישראל נהר לירושלים - אז שרקי זילזל בו. בחדשות 13 דיווחו על 60,000, אז איך עיתונאי עם כיפה על הראש משקר ככה?"
 
לאחר מכן העלה פתחי ציוץ נוסף בגנותו של שרקי וכתב בלעג: "ה"עיתונאי" שרקי כבר התנצל שקבע שאתמול במצעד צעדו רק 20 אלף איש? מה כתוב לו בחוזה? מה גורר שימוע שם?".
 
פתחי גם התייחס למצעד הדגלים: "הצלחת המצעד בהחלט רשומה על הנוכל: הבגידה הפוליטית אפשרה לאויב להרים ראש ולקחת בעלות על כל נושא הדגלים: מרבדי דגלי אויב, תלישות של דגלי ישראל, תקיעות של דגלי אשף על ניידות. אז הציבור נזעק להציל טיפה מהכבוד. המושפלות והתלות בתומכי טרור הביאה למצעד מכובד. עניין של ביצה ותרנגולת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין קשר בין שרקי לכיפה שעל ראשו (ל"ת)
    הנרי 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    בנט הביס את ביבי בצעדת הדגלים... וכת הביביסטים בדכאון
    שפרה 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אח... הרי איך אפשר להסביר את כל ההתקפלויות המבישות של תבוסתניהו ביום ירושלים של לפני שנה?
    סגור