טלוויזיה

משתתפי חתונה ממבט ראשון זועמים: "ניצלו אותי וזרקו"

תחקיר חתונה ממבט ראשון שצפוי להתפרס בסוף השבוע מקבל חיזוק נוסף ממתמודדי עבר, ערן סויסה שעומד מאחורי התחקיר חשף את הרחש שגרר פרסום הטיזר אתמול, בדברים קשים שנאמרו לו על ידי משתתפי התוכנית
מערכת ice |  17
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
יום לאחר שפרסם את הטיזר הראשון לקראת התחקיר שצפוי להתפרסם בישראל היום בסוף השבוע, העיתונאי ערן סויסה חושף התפתחויות חדשות בנוגע לעדויות משתתפים נגד הפקת חתונה ממבט ראשון.
סויסה דיווח כבר אתמול לאורך היום בעמוד האינסטגרם שלו, כי הוא מקבל פניות רבות ממשתתפי עבר בתוכנית. המשתתפים שפנו אליו חשפו בדומה לממצאי התחקיר, חוויות קשות מהתהליך שעברו עם ההפקה.
בעמוד האינסטגרם שלו פרסם היום טיזר נוסף וכתב, "אחרי פרסום הטיזר הראשון אתמול לתחקיר על 'חתונמי', פנו אלי ארבעה משתתפים נוספים ביוזמתם וביקשו לספר על החוויה המטלטלת שעברו. אחת מהן היא דובי עמירה, משתתפת העונה השלישית, שעדיין לא הצליחה להתאושש מהחוויה הרעה שעברה".
סויסה פרסם את דבריה של עמירה שמסרה לו, "זה יושב לי על הלב כבר כמה שנים ואני שמחה שיש הזדמנות להציף את הנושא הזה. בהתחלה עוטפים אותך בצמר גפן ורוד. הכל תחת מעטפת של רצון לעשות את זה נכון ובתהליכים בריאים לכאורה, אבל בפועל זה ההיפך הגמור".
 
מי שעוד פנה אל סויסה הוא משתתף העונה השנייה שחר משה שחשף בפניו, "הוצגתי כאחד שעשה טעות דרמטית, ובמשך שבועיים אין בן אדם שלא שאל אותי מה הטעות שעשיתי, ואני פשוט לא חשבתי שאמרתי או שעשיתי משהו כל כך דרמטי. אבל כשראיתי את הפרק, חשכו עיניי. הסדר הכרונולוגי של הצילומים היה שונה ממה שזכרתי. הבנתי שבריאליטי יש לבמאי המון חומרים, והוא בוחר לספר את הסיפור כראות עיניו. באתי צמא לזוגיות והרגשתי שפשוט ניצלו אותי וזרקו אותי".
מהפקת התכנית נמסר:
הפקת חתונה ממבט ראשון מבוססת על פורמט טלוויזיוני מצליח המשודר במספר רב של מדינות ברחבי העולם. צוות עורכי התוכנית פועל על מנת להביא לצופים בבית את הסיפור האותנטי של כל זוג על כל מורכבויותיו, כמו בחיים. משתתפי התוכנית בחרו בתהליך ומודעים לחשיפה הטלוויזיונית הכרוכה בכך. זאת לאחר שעברו תהליך מיון וסינון קפדני ע"י צוות פסיכולוגים חיצוני ובלתי תלוי שבודק בין היתר את היכולת שלהם להתמודד עם החשיפה. מטעמי צנעת הפרט לא נוכל להתייחס באופן פרטני לטענות. נבהיר כי משתתפי התוכנית יכולים לפרוש בכל עת בטרם מלאו 42 יום באם ירצו בכך, ולראייה הפרישות בעונות קודמות.
"באשר למומחי התוכנית – ד"ר יעל דורון, דני פרידלנדר וד"ר מעיין בוימן משיטה, יודגש כי הנאמנות והמחויבות של השלושה, במהלך העונה כולה, היא בראש ובראשונה למשתתפים, מתחילת התהליך ועד סופו. בין היתר, בסעיף הראשון בחוזה שלהם עם הפקת התכנית נכתב: "המומחים יפעלו לזיווג המשתתפים על פי מיטב שיקול הדעת האישי והמקצועי. בבואם לעשות כן, מתחייבים המומחים כי ינהגו בתום לב, באופן ראוי, מוסרי ואתי, ולא יכניסו שיקולים חיצוניים להחלטתם".
"זכות הקיום של התוכנית מבוססת על כך שייווצר חיבור של ממש בין בני הזוג. כל ניסיון לטעון כי התאמות זוגיות שאינן מצליחות נעשות במכוון ולמטרות רייטינג הינו חוטא למציאות. למען האמת, נתוני הרייטינג אף מלמדים שזוגות שאינם מתאימים מייצרים פחות רייטינג. הפקת התוכנית עושה ככל שביכולתה על מנת שיצאו זוגות מתאימים בכל עונה, יחד עם המשתתפים עצמם. כמו במציאות, החיים הם מורכבים ומורכבות זו באה לידי ביטוי על גבי המסך.
מקשת נמסר:
חתונה ממבט ראשון עוסקת בעולם תוכן רגיש ביותר של מציאת אהבה וזוגיות. בהתאם, את ההפקה מלווה ועדת אתיקה מקצועית החל משלבי המיונים, דרך ליווי המשתתפים במהלך הצילומים וגם בתקופת השידורים ואחריה. כמו כן, משתתפי התוכנית זכאים לליווי מקצועי מלא של עובדים סוציאליים ופסיכולוגים חיצוניים בהתאם לצורך. אנו קשובים למשתתפי התוכנית בעבר ובהווה, שבחרו באופן אמיץ לחשוף את חייהם על המסך, ונמשיך לפעול כך גם בעונות הבאות.
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    מה שבהפקת התכנית לא מבינים
    זו 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התלונה שאנשים משמיעים מפעם לפעם בדבר חוסר גיוון במשתתפים. כמו "הם כולם תל - אביבים". הכוונה בעיקר היא למרחק תרבותי ולא גיאוגרפי בנשים היה קצת יותר גיוון. כגון רינת. וכן עוד בעונות קודמות משום מה בגברים אין גיוון. לא הבאתם גבר למשל עם גבריות מהסוג הישן... ,.. ולא שאנו דווקא תומכים בזה אבל בהנחת יסוד שבערך חצי מהגברים הקיימים, פלוס- מינוס , הם בני תרבות שונה, מן הראוי לגוון קצת יותר.
    סגור
  • 15.
    ערוץ המתחרה מאחורי הכתבות?
    ס.ג. 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה שה"עיתונאי" קיבל משימה עם תגמול שווה...
    סגור
  • 14.
    זוגיות
    גרשון גאדף 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם אתה רוצה אותה אל תשתתף בריאליטי. מי שנכנס לבור של נחשים ועקרבים מה לו כי יצעק?
    סגור
  • 13.
    כן נדפקת!!!
    A.b 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שמשתתף בזבל תוכניות רדודות שכאלו. לוקח את ההימור שזו תהיה התוצאה! חשבת לקבל קמפיין עם רותם סלע?????
    סגור
  • 12.
    גם אצים אל השלולית בחדווה וגם מתלוננים שהתלכלכו בבוץ.
    ארסמוס 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה נסגר עם האנשים האלה? תאבי פירסום שאבלים על דקת תהילה שאופס, עברה?
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    ומה לגבי נ יצול הפוך
    רונית 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    9 1
    יש משתתפים שכאיל באים לחפש זוגיות אבל בעצם כוונתם רק להתפרסם. ומייד עם סיום נתוכנית רואים אותם בכל תכנית אפשרית בתקשורת . כללי המשחק גלויים וידועים לכולם. למי שמתאים שיהי ל ריאות, ולמי שלא שלא יתקרב
    סגור
  • 10.
    ערן סוויסה "עיתינאי" ???? חהחהחה
    דוגמנית צנרת 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ????
    סגור
  • 9.
    באמת עוד לא ברור לכל משתתפי הסדרות המטומטמות
    אני 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שהמטרה היא ניצול מחפיר לשם רייטינג? בטלוויזיה יודעים לבקר אחרים אבל אינם מבקרים את עצמם. כתבי זב. עם עברית קלוקלת שלא ברור איזה קורס עברו. בושה. חזרו לקרוא ספרים.
    סגור
  • 8.
    חשבתי שסוחר סמים יעזור לי ... (ל"ת)
    טמבליזיה 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 7.
    טיפשים
    מיקי 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שתו לי, אכלו לי.......אנשים מבוגרים לא ידעו למה הם נכנסים????? לא ראיתי שהצמידו למי מהם אקדח לרקה והכריחו אותו להשתתף.
    סגור
  • 6.
    חתונמי
    ציפי 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני לא עוקבת אחר התוכנית, אבל לבוא אחרי ולקטר, מריח לי לא טוב.... זקוקים לפירסום????
    סגור
  • 5.
    מה בדיוק חשבתם??
    אתרה 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תהפכו לכוכבים?
    סגור
  • 4.
    עיסקה שטנית
    שמוליק 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כולם שם ידעו שהם חותמים על עיסקה בה שטנית בה יקבלו את דקות התהילה שלהם. אז שלא יבכו שהיה בהצלחה לכולם
    סגור
  • 3.
    לא הבנתי היכן הבעיה
    ירון 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל תוכנית ראליטי מקדשת את הרייטינג ובסוף הכל זה כסף.... מי שצופה שיבין שאין שום דבר אותנטי והכל זה עריכה שמביאה עניין. המשתתפים לא מעניינים. מצד שני גם לא מבין את המשתתפים.... הם ידעו שהם מקבלים פרסום אז שלא יבכו . היה כאן ניצול הדדי של כולם על כולם בסוף יש מטומטמים בבית שצופים בתת רמה של כל תוכניות הראלטי . לצערי יש מספיק מטומטמים במדינה שלנו
    סגור
  • יש יותר אפילו (ל"ת)
    מה שנכון נכון 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ...
    ממ 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תטכנית יפה מאוד אנחנו אוהבים אתם תמשכו עוד..
    סגור
  • 1.
    חה חה חה: התכנית הזאת תמיד נראתה לי עם אפס אותנטיות
    פלופ 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צפיתי קצת וזנחתי. לא אוהב את התחושה שמשחקים בי.
    סגור