טלוויזיה

חתונה ממבט ראשון בדרך למהלך פורץ דרך?

עמותת "בית גלגלים" פנתה להפקת התוכניות חתונה ממבט ראשון של קשת 12 ואהבה חדשה של רשת 13 בבקשה שישתפו בעלי מוגבלויות: "הצופים יראו שהמוגבלות הפיזית היא רק מרכיב קטן מזהות שלמה"
מערכת ice |  5
חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
חתונה ממבט ראשון בדרך למהלך מבורך ופורץ דרך? עמותת "בית הגלגלים" פנתה אל קשת ורשת בנוגע לשילובם של בעלי מוגבלויות בתוכניות השידוכים חתונה ממבט ראשון ואהבה חדשה.
מנכ"ל העמותה, יונתן קרני, שלח מכתב לתוכניות בו נכתב: "קורא לפעול לכך שבעונות הבאות יופיעו גם אנשים עם מוגבלות. הצופים יראו שהמוגבלות הפיזית היא רק מרכיב קטן מזהות שלמה".
 
רק לאחרונה נשמעו טענות על כך שהפקת חתונה ממבט ראשון פועלת בשיטה דורסנית כלפי המשתתפים כשמוציאה דברים מהקשרם ובשימוש במניפולציות. מההפקה נמסר בתגובה כי "צוות עורכי התוכנית פועל כדי להביא לצופים בבית את הסיפור האותנטי של כל זוג על כל מורכבויותיו, כמו בחיים".
 
עוד נטען כי "משתתפי התוכנית בחרו בתהליך ומודעים לחשיפה הטלוויזיונית הכרוכה בכך, לאחר שעברו תהליך מיון וסינון קפדני על ידי צוות פסיכולוגים חיצוני ובלתי תלוי שבודק, בין היתר, את יכולתם להתמודד עם החשיפה".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ?
    שימי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למישהו משעמם?
    סגור
  • 3.
    עמותת "לעיזים גם מגיע שיוויון" הגישה גם בקשה (ל"ת)
    אבנר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הכריות למוגבלים
    רונן המרנן 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ שיודע איך לחרוך ולגרום לצלקות אצל מתמודדים חסרי מוגבלות שהופכים ל... עכשיו אפשר להכנס גם במוגבלים ,אין די לתוכנית ללא עתיד ותוצאות מבישות עם הפקה ופסיכולוגים למכירה בסוף עונה.. וממצאים גלגל חדש שאבד עליו .ימשיכו לשחק לצופים במקומות רגישים. כנראה לא לאורך זמן. המיאוס בדרך. אין חדשנות יש עוד משום דבר וכלום.
    סגור
  • 2.
    מוגבלויות
    מירב 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאילו דא...בקושי מתמודדים עם מישהי (מקסימה ומופלאה אמנם) במידה מעט מעל הממוצע הרווח בריאליטי אז אתם רוצים שיופיעו בעלי מוגבלויות ממש?... עדיין אין את הבגרות הנדרשת לצופים
    סגור
  • 1.
    חתונמי
    מוטי 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכנית הזאת מיצתה את עצמה והגיעה למקומות לא רצויים. אסור להמשיך לעונה נוספת!
    סגור