טלוויזיה

יוצר שנות ה-80 בליהוק לדנה וייס: "היא כמו ממוקה"

מני אסייג השווה את העיתונאית לדמות בסדרה שיצר: "היא כמו המוכר במכולת בשנות ה-80 שהיה טועה בחשבון תמיד נגד הלקוח", ריקלין הוסיף: "בחרה לעסוק לכל אורך השידור בנתניהו. בעקיצות והמצאות", יעקב אחימאיר הוסיף: "דנה והטעויות, כמה נמוך צנח הפעם?"
מערכת ice |  3
ממוקה ועובדיה (צילום גלעד קוולרצ'ק)

הטעות של העיתונאית הוותיקה של חדשות 12 דנה וייס ממשיכה לרדוף אותה גם היום (חמישי) כאשר לא מעט ציוצים נכתבו בגנותה, בהקשר להתעלמות שלה מלחיצת היד בין בנימין נתניהו לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.

יוצר שנות ה-80 מני אסייג השווה את המקרה של העיתונאית לסדרה שיצר: "למה דנה וייס לא טועה בחיים לטובת נתניהו? היא כמו המוכר במכולת בשנות ה80 שהיה טועה בחשבון תמיד נגד הלקוח".



שמעון ריקלין כתב: "לגבי דנה וייס. בעומק העניין למה היא טעתה? כי במקום לעשות עבודה עיתונאית. ולתאר את הביקור ולתווך אותו לצופים. היא בחרה לעסוק לכל אורך השידור בנתניהו. בעקיצות והמצאות. ותוך כדי סיקור רק לא ביבי. זה לא הסתדר לה שביידן ניגש דווקא לביבי ומספר על אהבתו. שנאה שמובילה לחוסר מקצועיות".
 

העיתונאי הוותיק יעקב אחימאיר כתב: "ממש מדהים, כיצד דנה וייס מנסה להטמיע בציבור את דעותיה על נתניהו. מנין היהירות הזאת? יש אומרים:"טעות,  כל אחד טועה".אמת, דנה והטעויות. אבל מהו מרחב המחיה לטעויות שראוי לאפשר לפרשנית המדינית? מתי זו טעות ומתי זו זילות המקצוע, או השפל: כמה נמוך צנח הפעם?!".
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קרח
    יהונתן 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ממש לא ביביסט, אבל יכול לומר שלדעתי דנה וייס עיתונאית רדודה כמו שלולית, כל כך לא מעניינת, שתיקח שיעורים אצל אברמוביץ' מה זה ואיך עושים עיתונות!!!
    סגור
  • 2.
    לא רק דומה למוכר גם לשכן הטמבל שרק רוצה אוכל מליליאן
    אתי 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא מבין מה מדברים איתו. מבין הכל הפוך
    סגור
  • 1.
    גרב משומשת למכירה
    ממוקה 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחחחח הרג אותי אשכרה ממוקה חחח
    סגור