טלוויזיה

נועה קירל מקבלת סדרה חדשה: היכן תוכלו לצפות בה?

נועה קירל תשתף פעולה עם טיקטוק ביצירת סדרת מיני-דוקו סביב המופע הגדול ביותר שלה עד כה. כמו כן, לייב של 30 דקות מהמופע בפארק הירקון ישודר באופן בלעדי בחשבון הטיקטוק של נועה, אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "טיקטוק מבססת את עצמה בעולם התרבות כפלטפורמה לתוכן איכותי וארוך יותר"
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
טיקטוק ישראל ונועה קירל מודיעות על שיתוף פעולה רשמי סביב ההופעה הגדולה ביותר של נועה אי פעם, שתיערך בפארק הירקון ב-24 לאוגוסט. במסגרת שיתוף הפעולה יוצרים נבחרים בטיקטוק יפוזרו בקהל ויצלמו את המופע מזוויות שונות ונקודות מבט שונות. חומרי הגלם של היוצרים, ייאספו וייערכו לסדרת מיני דוקו של המופע שתעלה בבלעדיות לחשבון הטיקטוק הרשמי של נועה. מבחינת טיקטוק מדובר בביסוס מעמדה כפלטפורמה לתכנים איכותיים וארוכים יותר.
עוד במסגרת שיתוף הפעולה הרשמי, טיקטוק תקיים תחרות בה משתמשים יתבקשו להעלות סרטון של עד דקה עם אחד מהסאונדים של נועה מהעמוד שלה ולתייג #noakirellive. נועה והצוות שלה יבחרו את הסרטונים הזוכים שיזכו את היוצרים שלהם בכרטיסים ברמות שונות למופע, כולל האפשרות לזכות בכרטיס זהב ופגישה עם נועה מאחורי הקלעים בחזרות למופע. לייב של 30 דקות מהמופע של נועה בפארק הירקון ישודר באופן בלעדי בחשבון הטיקטוק של נועה.
 
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "מדובר בפעם הראשונה שטיקטוק משקיעה ככה באמנית ישראלית ולמעשה מפיקה סדרת דוקו בפורמט ורטיקלי. אין גבול ליצירתיות בטיקטוק ואין שמחים מאיתנו על פרטנרית מצוינת כמו נועה שמאפשרת לשיתוף הפעולה לעוף גבוה. לא יכולים לחכות שהמופע יגיע, נתראה שם".
נועה קירל היא הזמרת הראשונה בתולדות המדינה שפותחת מופע בפארק הירקון אליו יגיעו עשרות אלפי אנשים, ויעמוד בסטנדרט הבינלאומי של כוכבות הפופ הגדולות בעולם. המופע יערך ב-24 לאוגוסט בפארק הירקון וצפויים להגיע אליו למעלה מ-30 אלף איש, בהשתתפות להקת נגנים, עשרות רקדנים ואורחים מפתיעים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מכוערת ושמנה
    חיים 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על אי בודד
    סגור
  • 1.
    נועה
    רמאנה 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו להגזים בכתבות על נועה יש פי כמה וכמה יותר טובות ברמה בחו"ל אנחנו לא נקבל אותה אצלכם במדינה בדיוק הרמה שלכם מתאימה לה
    סגור