טלוויזיה

יונית לוי? זו המגישה הצעירה ביותר שעשתה היסטוריה בישראל

מאיה ראכלין, שנולדה ב-1998, הפכה למגישת החדשות הצעירה ביותר שמקבלת את המושכות באחד משלושת הערוצים הגדולים בישראל ואפילו עקפה את יונית לוי וגאולה אבן שעשו זאת בגיל מעט מאוחר יותר
מערכת ice |  2
מאיה ראכלין (צילום כאן 11)
מה אתם עשיתם כשהייתם בני 24? חלק מכם עדיין חיפש את העבודה הנכונה בשבילו כדי לשלב עם הלימודים לתואר, חלק עשו טיול גדול למזרח או לדרום אמריקה ויש מי שבגיל הזה כבר קיבלה את המושכות במהדורה המרכזית של אחד הערוצים הגדולים בישראל.
מאיה ראכלין עשתה אמש (רביעי) היסטוריה מקומית, כאשר ילידת 1998 זכתה להגיש בפעם הראשונה בקריירה הצעירה שלה את המהדורה המרכזית של תאגיד השידור והיא עשתה זאת בהצלחה רבה ובצורה חלקה למדי.
 
יש לציין שההיסטוריה הפרטית שלה הצליחה לנפץ את השיא הקודם שהיה שייך לשתיים ממגישות החדשות הוותיקות בישראל. יונית לוי, עוד בימי ערוץ 2 וגאולה אבן עוד בימי ערוץ 11, קיבלו את הקרדיט רק כשהיו בנות 25 בסך הכל, שנה אחרי ראכלין.
העיתונאית הצעירה היא בתו של עיתונאי חדשות 12 הוותיק אלי ראכלין, החלה אתה דרכה בשירותה הצבאי כששירתה כשדרנית בגלי צה"ל. בסוף שנת 2019 לאחר שחרורה מצה"ל, החלה לעבוד בתאגיד השידור הישראלי, כאן 11, כעורכת התרבות של כאן חדשות בדיגיטל, וכן כמבזקנית וכתבת לענייני חוץ. היא הובילה מספר משדרים מיוחדים, והייתה חלק מצוות המגישים בפודקאסט "עוד יום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואו מפתיע
    בית האח 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מפתיע הבת של,אגב היא אוחזת בדעות מריקסיטיות הזויות.
    סגור
  • 1.
    בדיחה ושמה "חדשות כאן 11".
    ערוץ הילדים 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כולנו היינו צעירים, כולנו התחלנו לעבוד במקום חדש, אבל לקחת צעירה חסרת נסיון כמעט לחלוטין ולתת לה להגיש את המהדורה המרכזית זו כבר בדיחה שיכולה להתרחש רק בתאגיד השידור. מגיש הוא ממש לא "קריין טלפרומטר". הוא העיתונאי שמוביל את המהדורה, מתמצא בכל תכניה, עתיר נסיון עיתונאי, מכיר את המערכות הפוליטיות והבטחוניות, מתמצא בהיסטוריה של ישראל והעולם - האם מיה רכלין בת ה - 24, כשרונית ככל שתהיה, עונה על הדרישות המינימליות האלה? ברור שלא. ראיתי אותה אמש במשך 5 דקות. הרגשתי בתוך ערוץ הילדים - גם היא וגם הכתב שהיא ראיינה מהשטח. אני מבין שהתאגיד מנסה "להריץ" אותה בכל הכוח, אבל זו בדיחה עצובה. אבל אולי בעצם זו לא בעיה, שהרי חדשות התאגיד הן לא רלוונטיות כלל, הרייטינג שלהן אפסי, הן לא קובעות שום סדר יום, הכתבים שלהם עילגים, העריכה פאתטית, ולכן לא חשוב כלל מי מגיש את המהדורה. בדיחה ושמה תאגיד השידור.
    סגור