תקשורת ומדיה

מגישת כאן 11 התעמתה עם הח"כית הערבייה, עיתונאית 'הארץ' תקפה

מאיה ראכלין התעמתה עם עידא תומא סולימאן בנוגע לאלימות בחברה הערבית, נועה לנדאו השיבה: "תמיד תהיה עיתונאי.ת בורה ופופוליסטית שתשאל אותך ׳אבל למה אתם לא מגנים׳ (או ׳אבל למה אתם עוסקים רק בפלסטינים׳ בשבוע שבו חרכת את השטח למען זכויות מטפלות). מביך מביך ומייאש"
מערכת ice |  5
כאן 11 (צילום יח"צ)
חברת הכנסת עידא תומא סולימאן התראיינה למאיה ראכלין בתכנית 'ערב ערב' בכאן 11 ותוך שאלות ספורות הגיעו השתיים להרמת טונים וצעקות על רקע השאלות הנוקבות שקיבלה חברת הכנסת מהרשימה המשותפת.
ראכלין אמרה לחברת הכנסת: "פחות שמעתי גינויים כשאלו היו התקפות נגד יהודים, אם זה גינוי, תמיכה בכוחות הביטחון", תומא סולימאן השיבה בזעם: "את עכשיו מטיפה לי שאני צריכה לגנות את הפשיעה? 7 שנים אם ממשלת ישראל עשתה משהו זה בגלל שהובלנו הפגנות ושבתנו רעב מול משרדי הממשלה, בנינו תכנית לאוכולוסיה שלנו".
 
ראכלין המשיכה: "זה לא עוזר ואם יש לך אפשרות להציל חיים של אנשים זה לא שווה את זה", סולימאן אמרה: "אל תזרקו את זה עליי, אנחנו עושים הכל כי זה הילדים שלנו שמתים, אם זה היה יהודי כל המדינה הייתה קופצת, אבל מדובר ברוצחים של הבנים שלנו".
עיתונאית הארץ נועה לנדאו תקפה: "איזה דיכאון זה להיות ח״כ ערבי.ה בישראל. לא חשוב כמה את דורשת, זועקת, מגנה ומפגינה - תמיד תהיה עיתונאי.ת בורה ופופוליסטית שתשאל אותך ׳אבל למה אתם לא מגנים׳ (או ׳אבל למה אתם עוסקים רק בפלסטינים׳ בשבוע שבו חרכת את השטח למען זכויות מטפלות). מביך מביך ומייאש".
אגב, עמית דרי, שמלווה את המשלחת מבחריין טען בראיון ל-103FM: "עברנו ליד ח"כ תומא סלימאן בכנסת והיא אמרה 'טפי עליהם'. הייתי כל כך בהלם ולא רציתי לייצר דרמה אז פשוט שתקתי. חלק מחברי המשלחת שמעו את זה". כספית זעם: "מחריד ומחפיר. נחשפה דמותך, אתם רוצים רק רע. מתבייש שהיא קיימת"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תכניסו לראש מי שגורם לשנאה וקרע בחברה הערבית זה רק חברי
    דניאל 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה רק חברי הכנסת, האם ח"כ סולעמאן מבינה כמה היהודים מתעבים אותה ולא מאמינים בה, וכולל האחרים אז תשאלו את עצמכם למה?!
    סגור
  • 4.
    חכ
    דרוויש 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מחבלת בחליפה משכורת 50 אלף
    סגור
  • 3.
    רק הערה לנועה לנדאו
    המביא דברים כהוויתם 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בורות זה גם לא לדעת שבמשך שנים, הציבור הערבי, ואיתו עמותות כדוגמת עמותת "במקום", התנגדו להקמת תחנת משטרה בעיר ערבית, בטענה שנוכחות משטרתית מאיימת. בורות זה גם לא לדעת שעד לאחרונה, כל כניסה של כוח משטרה ליישוב ערבי היה נענה במטר אבנים ובהתלהמות כלפי השוטרים. אבל משום-מה, אני משער שגב' לנדאו היא לא בורה. היא חצופה כשהיא מתעלמת מהעובדות.
    סגור
  • 2.
    איזו נועה לנדאו .לחנכנו !! (ל"ת)
    אלון 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    סליחה אבל הח"כית היתה תוקפנית בלי סיבה, רק מתוך עצבים,
    הרוב הדומם 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כי ברור היה שהבחורה מכאן 11 צדקה 100% ועוד היתה עדינה. אעידה תומא סלימן נוצריה, אז אולי היא "שכחה " שאצל המוסלמים יש נקמת דם.... שום משטרה לא יכלה להתמודד עם כזה דבר..... רק הערבים עצמם....
    סגור