טלוויזיה

רון שחר בדרך לקשת 12? רשת 13 במהלך מפתיע

רגע אחרי ש"המירוץ למיליון" נחטפה על ידי קשת 12, ברשת 13 מכריזים על ליהוק מנחה לפורמט הריאליטי האקסטרים החדש שיחליף את המירוץ בערוץ. חימום המנועים מגיע כשעדיין לא ברור אם בקשת ינסו ללהק להנחיית "המירוץ למיליון" את רון שחר או יגרילו מנחה חדש
מערכת ice |  3
רון שחר (צילום זוהר שטרית)
רשת 13 מודיעה הבוקר (א') כי השחקן עוז זהבי נבחר להנחות את תכנית הריאליטי החדשה "פקין אקספרס", שתשודר ברשת 13. אותו פורמט שהכריזה לפני חודש הזכיינית על תחילת הפקתו בארץ, לאחר שוויתרו על "המירוץ למיליון".
ההודעה על ליהוק של מנחה חדש לערוץ בכלל ולפורמט ה'מחליף' של "המירוץ למיליון", מגיעה ברקע ההודעה של קשת מיום חמישי האחרון, כי היא מנכסת אליה את "המירוץ למיליון" שננטשה על ידי רשת 13, ובזמן שעדיין לא ברור אם קשת 12 תצליח יחד עם הפורמט להעביר אליה גם את המנחה המיתולוגי שלו בישראל, רון שחר.
 
הפורמט החדש ברשת 13, נבחר משיקולי עלויות הפקה ונחשב לגרסה הזולה יותר של תוכנית אקסטרים, בדומה למירוץ למיליון. הפורמט משודר ב- 17 מדינות בעולם יופק באמצעות חברת ההפקה  ״גיל הפקות״ בשיתוף תאגיד ״אקולין״, המפיק הבינלאומי של התוכנית.
"פקין אקספרס" הינה תכנית ריאליטי במסגרתה יצטרכו מספר זוגות להגיע בכל יום ליעד אחר כשלרשותם דולר אחד ליום בלבד. לצורך זה עליהם  להישען על תושייה, כישורים חברתיים ויכולת אלתור, ולהתגבר על מכשולים רבים. הזוג שיגיע אחרון ליעד יודח והזוג שיישאר אחרון במירוץ יזכה בפרס כספי שיעמוד על מיליון שקל.
את התוכנית ינחה עוז זהבי. זהבי, 39, שחקן, זמר ומנחה, החל את דרכו על המסך בהנחיית תוכנית נוער במסגרת שידורי רשת, כשהחברה הייתה חלק מערוץ 2. מאז ועד היום השתתף בתכנים בולטים בקולנוע ובטלוויזיה הישראלית בינהם הסדרות - עספור, זגורי אימפריה, העיר הטובה ועוד.
מאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ״ל רשת 13: ״שמחים וגאים לשתף פעולה עם עוז זהבי מהשחקנים המוכשרים והמובילים בישראל. ״פקין אקספרס״ היא מתכניות הריאליטי המסקרנות ביותר כיום בשוק הפורמטים הבינלאומי, ואני משוכנע שלעוז תיהיה תרומה בהצלחתה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברברי וגס רוח
    זו עם האופניים 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השבוע נסעתי ברחוב בת"א על האופניים, הוא נסע בחוצפתו נגד כיוון התנועה על כלי חשמלי (כמובן בלי קסדה) וצעק לי "זוזי" כדי שיעבור. כשאמרתי לו שאני לא צריכה לזוז כי הוא זה שנוסע נגד כיוון התנועה ניבל את הפה וחתך ברווח ביני למכוניות. בהמה של בן אדם.
    סגור
  • חמורון שחר
    אחת 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בהמה מסריחה זה מה שהוא איך בחורות שוכבות איתו איך ממה ששמעתי המצב למטה מעורר רחמים חוצמזה הוא צריך לשבת בכלא בקרוב יצא תחקיר המרוץ לכלא במקום המרוץ למליון לא מובן מה מוצאות בו שיזדקן עם הכלבים שלו איכס פשוט איכס
    סגור
  • 1.
    לאה הנוכלת
    מירי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עבר זמנו מרוץ ל.... כבר לא מעניין חבל שמחזירים שחקן שאין לו עבודה חוץ מפרסומות לישרכרט חחח
    סגור