טלוויזיה

בלתי אפשרי להכנס ל'המירוץ למיליון'? זו כמות הנרשמים ההיסטרית

לאחר שבקשת 12 הודיעו לפני שבוע כי הם מחזירים את הריאליטי האהוב למסך, רגע אחרי שהזכיינית המתחרה נאלצה לוותר עליו. החל שלב המיונים, אבל מסתבר שלא פחות מ-6000 אנשים כבר נרשמו. הסיכוי להתקבל? פחות מ-0.3%
מערכת ice | 
המירוץ למיליון, קשת 12
בקשת 12 עובדים בימים אלו במרץ על להיט הריאליטי המתחדש שלה שנלקח ברשת 13 שוויתרה עליו, כעת הליהוקים כבר מתחילים, אבל מסתבר שלא יהיה קל להיות מתמודד בתכנית. לא פחות מ-6,000 ישראלים כבר נרשמו והסיכוי שלהם להתקבל? פחות מ-0.3% בלבד.
שלוש שנים עברו מהפעם האחרונה בה הופקה התוכנית בישראל, אז בפעם האחרונה תחת הזכיינית רשת. כעת נפתחת עונת הליהוקים הראשונה תחת קשת 12. ההרשמה עדיין לא נגמרה ובקשת 12 מזמינים זוגות, בני משפחה, חברים, וקולגות מעל גיל 18 שאוהבים אקסטרים, עובדים טוב ביחד וחושבים שיש להם מה שצריך כדי לנצח במירוץ. 
במקביל, פורסם טופס ההרשמה ובשלב הראשון תצטרכו למלא פרטים אישיים בסיסיים כולל מצב האלרגיות שלכם, סטטוס, מקצוע, והאם אתם שומרי שבת וכשרות. בהמשך הטופס הופך להיות קצת יותר מעמיק כך שתצטרכו לחשוב על התשובות המעניינות יותר שיגרמו למלהקים לשים דווקא על הטופס שלכם עין.
 
מלבד השאלות תצטרכו לצרף תמונה של כל אחד מבני הזוג בנפרד, וכן וידאו משותף. בראיון לרן בוקר באתר YNET, הסביר בעבר מורן מרציאנו המלהק הראשי מה יכול לקדם מועמד בשלבי הסינונים ואמר, "זכור שאתה אחד מבין עשרות אלפים. זו התוכנית שנרשמים אליה הכי הרבה אנשים כי זה ריאליטי חיובי כזה. הסינון הראשוני הוא באינטרנט. יש שם שאלות פשוטות - נגיד מי הדמות שהכי נערצת עליך. אם תכתוב לי בנימין נתניהו יהיו עוד אלפים כמוך. אבל אם תכתוב לי הפנתר הורוד או הרצל תבלוט יותר. המהלקים מסננים, ואז מזמינים מאות אנשים לאודישנן של עשר דקות או רבע שעה מול מצלמה. את העשרות שעוברים את הסינון הזה אני מזמין אלי לשעה של שיחת עומק על החיים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה