טלוויזיה

גולסטאר מגיעה לנקודת פיצוץ: "מנצל מוות בשביל רייטינג, בושה"

לאחר שתקף על סט הצילומים את גיא הוכמן, ג'ובאני רוסו מסביר: "הניף את דגל סרביה בפנים שלי, הוא צריך להתבייש שהוא מנצל את המוות של חברים שלי", הקומיקאי השיב לו: "יש לו היסטוריה של אלימות, אל תהיו ג'ובאני רוסו"
מערכת Ice | 
גיא הוכמן בקטאר (צילום פייסבוק גיא הוכמן)
בין העימותים האלימים שהיו עד כה בפרקים המעטים של גולסטאר מרוקו של HOT, שכנראה ישמור על התואר כאלים ביותר עד סוף העונה, בלט זה של ג'ובאני רוסו וגיא הוכמן. שחקן הכדורגל לשעבר והקומיקאי מחליפים גם עכשיו מהלומות בנוגע לסכסוך הגדול ביניהם.
רוסו חשף את הצד שלו לאחר שהתפרץ בצורה אלימה כלפי הוכמן בזמן הצילומים של גולסטאר ואמר בצורה נחרצת מבלי להתנצל: "חייב להגיד כמה דברים על גיא הוכמן. הוא הביא אותי למצב לא פשוט ביקשתי ממנו לא לדבר על סרביה כי חברים שלי מתו שם במלחמה".
 
עוד הוסיף אחד מגדולי השחקנים הזרים שהגיעו לכדורגל הישראלי נגד הבדרן: "הוא פשוט לא הקשיב, וזה הביא אותי לעצבים וגם הניף את דגל סרביה בפנים שלי, הוא צריך להתבייש שהוא מנצל את המוות של חברים שלי כדי להביא רייטינג, בושה".
הוכמן אגב לא נשאר חייב לדברים של רוסו ותקף בחזרה: "הייתי לוחם ומפקד בצה"ל, נלחמתי בעזה, נהרגו לי חברים, אני האחרון שיכול לזלזל בנושא הזה. לרוסו יש היסטוריה של אלימות. הוא התעלל בדורון מירן, הוא מתנהג כמו עבריין, ואני לא יכולתי לראות את הבריונות הזו יותר. ילדים רואים את זה ובטעות יקחו דוגמא מהאיש הזה. אל תהיו ג'ובאני רוסו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה