עסקי ספורט

ג'ובאני רוסו נגד בעלי הפועל חיפה: "משעמם לך בארה"ב?"

שחקן העבר הגיב לבעלים של הפועל חיפה על הטענה כי "חגיגות האליפות של מכבי חיפה יגרמו להדרת תלמידים ופגיעה ברגשות": "מציע לך שאת האנרגיות שלך תשמור לבניית הקבוצה ועזרה לניר קלינגר"
מערכת ice | 
ג'ובאני רוסו, יואב כץ (צילום פייסבוק/ ג'ובאני רוסו, יחצ)
הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, פנה הבוקר (שני) לדר' סער הראל, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, בפנייה דחופה על מנת למנוע את קיום חגיגות האליפות של מכבי חיפה, אשר מתוכננות בבתי ספר במחוז - מה שמהווה מבחינתו הדרת תלמידים שהנם אוהדי הפועל חיפה ופגיעה ברגשותיהם.
מי שלא היה מוכן להבליג על דבריו של בעלי הפועל חיפה הוא לא אחר מג'ובאני רוסו, ששיחק בעברו גם בהפועל וגם במכבי חיפה, אך כיום בעל תפקיד במועדון הירוק. רוסו ענה לכץ וכתב: "יואב כץ היקר, תגיד משעמם לך בארה״ב? אני מציע לך שאת האנרגיות שלך תשמור לבניית הקבוצה ועזרה לניר קלינגר (מאמן הקבוצה).
רוסו, ששיחק בהפועל חיפה וזכה עמה באליפות תחת היו"ר המנוח, רובי שפירא ז"ל, המשיך ועקץ את הבעלים הנוכחי של המועדון הקטן בעיר: "כאשר לקחתי אליפות עם הפועל חיפה, אף אחד ממכבי חיפה לא יצא נגד האליפות, להפך. אני מבטיח לך כאשר תזכו באליפות לא נבקש מבתי הספר לא לציין זאת או לא לחגוג. אני אהיה הראשון לברך אותך. את השמחה הגדולה של עשרות אלפי ילדים בישראל אי אפשר לעצור, יואב. שמור על הבריאות שלך".
כזכור, במכתב, שהעתק ממנו הועבר לראש העיר חיפה, דר' עינת קליש רתם, כתב כץ בין השאר: "ברצוני להביא לידיעתך את העובדה שישנם בתי ספר במחוז חיפה שבניהולך אשר מארגנים "חגיגות אליפות" בית ספריות בגין זכייתה של מכבי חיפה באליפות. מהמידע שהגיע אלינו הדבר נעשה בעידוד ובארגון מנהלי/ות בית ספר. לפי מידע זה, תלמידים התבקשו/מתבקשים להגיע לבית הספר לבושים בירוק ומתוכננות פעילויות בית ספריות בנושא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה