טלוויזיה

הזמר במסכה בהלם: "הייתי צריכה להסתיר כל הזמן, פחדתי מאוד"

דפנה ארמוני, שהתגלתה בתוכנית "הזמר במסכה" כמי שהסתתרה מאחורי התחפושת של האפרוח, מספרת אחרי ההדחה: "הייתי צריכה מאוד להסתיר, כל הזמן. נזהרתי שלא לפלוט משהו. כל הזמן פחדתי שאתחיל פתאום, בטעות, לשיר שיר ששרתי בתוכנית, ואז יזהו אותי. זה מאתגר מאוד"
מערכת ice | 
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
דפנה ארמוני, הזמרת הישראלית האגדית, היממה את כולם כשצצה אתמול (שני) מאחורי התחפושת של האפרוח ב"הזמר במסכה" בקשת 12, בניגוד גמור למה שכל חברי הפאנל חשבו, אחרי שהיו בטוחים שזו אחת מהשלוש -  ציפי רפאלי, מיקי קם או ציפי שביט.
בריאיון ראשון של דפנה ארמוני רגע אחרי ההדחה בתוכנית "לילה טוב עם גיא פינס", סיפרה ארמוני על הסיבה שלדעתה אף אחד מחברי הפאנל לא עלה עליה: "אולי זו הייתה בחירת השירים. ניסיתי גם לשיר כמו אפרוח, יותר גבוה כזה. הייתי צריכה מאוד להסתיר, כל הזמן. נזהרתי שלא לפלוט משהו. כל הזמן פחדתי שאתחיל פתאום, בטעות, לשיר שיר ששרתי בתוכנית, ואז יזהו אותי מזה".
 
כשנשאלה האם התבאסה שהיא בתוך התחפושת ולא מזהים אותה סיפרה: "זה מאתגר מאוד. לקחתי את זה בתור אתגר. עשיתי דווקא שירים ששונים ממה שאני עושה בדרך כלל ושרתי את זה קצת אחרת. התחפושת הייתה מאתגרת מאוד, באופן מיוחד. אי אפשר היה לזוז בכלל בגלל הכובד הזה וכפות הרגליים האלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה