טלוויזיה

הסטרימינג של קשת ו-RGE במהלך רגע לפני ההשקה

הסטרימינג החדש של קשת ו-RGE עומד להיות מושק בקרוב, וכבר הודיעה על סדרה חדשה שתעלה בשירות באופן בלעדי. כל הפרטים
מערכת ice |  2
פרי טיוי (צילום freepik)
FREE TV, חברת הסטרימינג החדשה שצפויה לעלות בקרוב, ממשיכה בתנופה לקראת השקתה – ומודיעה היום (שני) על סדרת דוקו-מלחמה, "רצועת הביטחון", שתעסוק בשנות הלחימה בלבנון ולאורך הגבול לאחר הנסיגה. הסדרה תעסוק בפצע הפתוח של גבול הלבנון ובה ייחשפו תיעודים של הקרבות, החטיפות, ההיתקלויות, המטענים, הפצועים ורגעי הלחימה – באופן שלא ניראו עד היום.
כמו כן, הסדרה תביא גם את סיפורם של הקצינים, הלוחמים, הצלמים ואזרחי הצפון במהלך המערכה הארוכה ביותר מבין מערכות ישראל. הדוקו מבוסס על הארכיון העצום של חברת טופליין – בבעלות האחים אפריאט - תושבי קריית שמונה, שצילמו במשך שלושה עשורים את האירועים הביטחוניים בגבולה הצפוני של מדינת ישראל וברצועת הביטחון.
 
כחלק מהסדרה, יובא תיעוד של חומרים נדירים שלא שודרו עד היום, ביניהם גם רגעים יוצאי דופן מאירוע פציעתו של שלומי אפריאט, שבמהלך עבודתו כצלם נפצע באורח קשה, כשהתלווה לשיירה של צה"ל שעלתה על מטען סמוך לבינת ג'בייל. באמצעות התיעודיים הנדירים הבלעדיים, הסדרה תשפוך אור על הרציונל והמניעים שהנחו את תפיסת הביטחון בגזרת לבנון, את אופן הפעילות הצבאית באזור וכן את המחיר היקר מנשוא שגבתה מערכה זו.
יש לציין שכחברת סטרימינג, FREE TV לא מחויבת להשקיע בתוכן מקומי, ולמרות זאת היא הצהירה כי היא מחויבת ליצירה המקומית ותשקיע בו כפי שהזכייניות  מחוייבות בחוק. הצעד הזה מסמן על כוונתה להשקיע בהפקות מקור גם בהמשך. ‏FREE TV הוא שירות סטרימינג מתקדם שצפוי לחסוך כ-2,000 שקלים בשנה לבית אב ביחס לשירותי הטלוויזיה הקיימים כיום. השירות יכיל חבילת תכנים אטרקטיבית ועשירה הכוללת גם מגוון רחב של ערוצים ישראלים וגם את מיטב תכני הבידור, החדשות, הספורט והילדים. חבילת התוכן של FREE TV תושק במחיר אטרקטיבי שיאפשר לצרכן הישראלי לצרוך במקביל גם את התוכן הישראלי הרלוונטי עבורו, וגם את חבילות התוכן של ענקיות התוכן הבינלאומיות דוגמת נטפליקס, אמזון, דיסני פלוס ועוד.
הילי חורב, סמנכ"לית התוכן של FREE TV, מסרה: "אנחנו נרגשים מאוד להכריז על סדרה הדוקו שתעסוק ברצועת הביטחון וימי הלחימה בלבנון. המלחמות והמבצעים הם חלק בלתי נפרד מהמדינה שלנו ואנחנו בטוחים שהסדרה תביא זוויות חדשות ומסקרנות לגבי הלחימה ארוכת השנים בגבול הצפוני. שמנו לנו למטרה לייצר טלוויזיה שעומדת בסטנדרטים העיתונאים הגבוהים ביותר – והסדרה הזאת היא חלק מהתוכנית שלנו לעמוד בזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא עוהד (ל"ת)
    לא עובד 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא להתקרב זה של קשת אנטי ישראלי
    שלי 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כדאי להשקיע על שונאי ישראל ואוטואנטישמיים
    סגור