טלוויזיה

איך אומרים פוליטי בערבית? התאגיד משיקה תוכנית חדשה

חדשות מכאן 33 מרחיבה את הסיקור הפוליטי ומשיקה את ״סיאסי", תוכנית שבועית חדשה שתעסוק בנושאים הפוליטיים הבוערים שעל סדר היום; יגישו אותה צמד הכתבים הפוליטיים של חדשות מכאן 33: ע׳אליה נאטור קדור ופאלח חביב
מערכת ice | 
מכאן 33 (צילום חדשות מכאן)
חדשות מכאן 33 מרחיבה את הסיקור הפוליטי ומשיקה את ״סיאסי", תוכנית שבועית חדשה שתעסוק בנושאים הפוליטיים הבוערים שעל סדר היום. התוכנית תעלה לאוויר היום (חמישי) ויגישו אותה צמד הכתבים הפוליטיים של חדשות מכאן 33: ע׳אליה נאטור קדור ופאלח חביב. עורך: העיתונאי אל-טייב גנאיים.
התוכנית תעסוק בהרחבה בנושאים הבוערים בזירה הפוליטית ותשים דגש מיוחד על החברה הערבית בישראל ויתארחו בה דמויות בכירות במערכת הפוליטית, יהודים וערבים, מומחים ופרשנים. בנוסף התוכנית תציג את עמדות הציבור בנושאים שנמצאים בכותרות באמצעות סקרי עומק ומשאלי רחוב שיבדקו את דעת הקהל של הרחוב הערבי.
 
מכאן 33 עלתה לכותרות בעולם הערבי בסוף שנה שעברה בזכות "אל-שוסמו" (״המה שמו״), תוכנית מערכונים קומית סאטירית ונשכנית – בשפה הערבית, מהחלוצות בז'אנר זה בישראל ובעולם הערבי בכלל.
התוכנית מציגה פרודיה וביקורת סאטירית על תכנים, ותוכניות מערוצי טלוויזה מגוונים, בהם תכנים חדשותיים.
התוכנית מבוססת על פעולת הזפזופ בין ערוצי טלוויזיה ומכאן נגזר שם התוכנית אל--שוסמו, בערבית ״הדבר הזה״ או ״המה שמו" ומתייחס לשלט רחק המשמש להעברת הערוצים.
הפאנל המרכזי (חסאד אל-שוסמו) הוא פרודיה על אולפן חדשות העוסק באירועים הפוליטיים והחברתיים והכלכליים של השבוע האחרון עם האורחים שעשו את השבוע. עוד בתוכנית: פרודיה על קולנוע וסדרות ערביות וטורקיות, תרחישים דוקומנטרים סאטירים, חיקויים, טרדנים ברשתות החברתיות, וידאו קליפ  ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה