תקשורת ומדיה

ינון מגל ו'הפטריוטים' בפדיחה: "יואו איזה טעות עשיתי"

ינון מגל הציג את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שהגיע לאולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14 כיו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' ומיד תיקן ל'הציונות הדתית', אך הגיב לטעות: "איזה טעות עשיתי, יותר גרוע מזה לא יכול להיות"
מערכת ice |  2
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
אחרי הסערה לה נקלע בעימות הקשה עם חברת הכנסת נעמה לזימי בשידור תוכניתו ברדיו 103FM, ינון מגל סיפק אמש (שני) פדיחת ענק משעשעת במיוחד במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14, כאשר הצורה בה בחר להציג את שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שהגיע להתארח באולפן 'הפטריוטים', השתבשה לחלוטין מבחינתו של מגל, מה שגרם למגיש לצחוק על עצמו בעקבות אותה טעות פטאלית שביצע.
ינון מגל הציג את סמוטריץ׳: "הבטחתי לכם ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' יהיה פה, אז תרשו לי בבקשה לקבל את האיש שסופג מהם את כל הכעס וכל העצבים, אבל הגיע לכאן כדי שנשאל אותו כמה שאלות קשות, אז קבלו אותו, יו״ר עוצמה יהודית, אה… הציונות הדתית, אודליה תמחקי! בצלאל סמוטריץ׳, יואו איזה טעות עשיתי, יותר גרוע מזה לא יכול להיות". יותם זמרי צחק והגיב: "וואי, וואי, וואי, וואי".
 
בתוך כך, כאמור, אירוע מכוער נרשם אמש (שני) בתכנית של ינון מגל וחיים לוינסון ב-103FM, כאשר חברת הכנסת נעמה לזימי עלתה לשידור והתבטאה בצורה מחפירה נגד המגיש עם טענות כי הטריד מינית על אף שמעולם לא הואשם בכך. מגל החליט לא למחול וסילק אותה משידור תוך שהוא מטיח בה דברים קשים בחזרה.
 
כאשר לזימי תקפה: "אל תדאג ינון, אני אדאג לאחוז החסימה ואדאג למפלגה שלי ואני בסופו של דבר חברת כנסת ולא צריכה להתפטר בגלל הטרדה מינית, הטרדת מינית מה לעשות, לפחות אני חברת כנסת הגונה". מגל הגיב ואיים: "את רוצה שנלך לבית המשפט עם האמירה הזאת שלך? את אישה תת רמה, את עלובה, את כלומניקית, המקרה שלי נבדק ונסגר מחוסר אשמה וחוסר עניין לציבור. הלכתי מהכנסת כי עשיתם לי לינץ'", כאשר לא הרבה לאחר מכן מגל הוריד את לזימי מהשידור.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יזהר שי בפטריוטים ??? זפזפתי...
    אי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יזהר שי בפטריוטים ??? תשאלו את שרון גל על יזהר שי. יזהר שי נדחף לערוץ 14... זפזפתי... בלתי נסבל. כל העיל לכאורההה כמובן
    סגור
  • 1.
    ינון מגל אכן סיים עבודתו בהקשר של 'הטרדה מינית' (ל"ת)
    ליאור 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור