טלוויזיה

מיה דגן בקאמבק: זו התוכנית שתככב בה השבוע

העונה השביעית של בואו לאכול איתי הושקה לפני שבוע ופותחת שבוע חדש וסבב חדש בפורמט, כשבין המשתתפים נכללת גם השחקנית שהרימה לסבב בהשתתפותה בספוילר
מערכת ice |  1
מיה דגן (צילום אינסטגרם/ מיה דגן)
מיה דגן מככבת בעיקר בתיאטרון בתקופה האחרונה, אך הערב תחזור להופעה מפתיעה בטלוויזיה כאשר תשתתף בסבב השני של בואו לאכול איתי בעונה הנוכחית שהושקה בשבוע שעבר.
תוכנית הבישול המצליחה מפגישה לאורך שבוע ארבעה בשלנים חובבים. התוכנית, שזכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה, מלווה בקריינות של השחקן והקומיקאי שי אביבי, שמוסיפה לא מעט הומור למפגשים המשעשעים. בתוכנית מתחרים חובבי בישול מי מביניהם הוא הבשלן האולטימטיבי, תוך כדי נוצרים מפגשים חברתיים בלתי שגרתיים היוצרים מצבים קומיים. כל מתמודד מארח את המתמודדים האחרים בביתו הפרטי לארוחה הכוללת שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח.
מלבד האוכל, על המתמודד להשקיע בבידור ובחוויית האירוח, כדי לרצות את המתמודדים המתארחים אצלם. בסיום הארוחה מעניקים המתמודדים המתארחים למארח ציון מ-1 עד 10. בתום סבב האירוח נפתחות המעטפות וחושפים מי מבין הבשלנים השיג את הציון הגבוה ביותר. המנצח זוכה בנסיעה קולינרית לאיטליה.
 

כאן 11 חשפו כבר בפרומו הראשון את מתמודדת ה-VIP שהשתחלה לעונה והיא לא אחרת מהשחקנית והקומיקאית שהתייחסה לפרק הראשון בשבוע בו השתתפה וכתבה באינסטגרם, "שבוע חדש מתחיל בבואו לאכול איתי. שבוע שכולו תככים ומזימות, יצרים ותשוקות, ריבים וצעקות, צחוקים והתרגשויות. וברוריה. הבובה המדברת. בקיצור... שיהיה לכם ולי בהצלחה. 'בואו לאכול איתי' עונה 7 שבוע מרכז. מתחילים היום. תספרו לי מה חשבתם, טוב?"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מתאים!
    טלי 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיה דגן קופצת על כל הזדמנות להופיע. בתכנית הזאת - זה לא מתאים! לא פייר כלפי שאר המשתתפים. היא נרקיסיסטית שרק רוצה לגנוב את ההצגה.
    סגור