טלוויזיה

"סקס והעיר הגדולה" בטירוף: עונה נוספת כבר על הפרק

סדרת ההמשך לסדרה האהובה, עוד לא עלתה עם פרק הסיום לעונה השניה והמצליחה שלה, כבר עומדת לקראת חידוש לעונה שלישית
מערכת ice | 
פשוט ככה (צילום הוט)
סדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה", "פשוט ככה" תחודש לעונה 3 במקס, כך לפי דיווח של מגזין התרבות וראייטי. החדשות מגיעות עוד לפני פרק הסיום של העונה השנייה, שצפוי להיות משודר ב-24 באוגוסט. העונה השנייה עלתה לראשונה ב-22 ביוני, כשבישראל, הוט היא המשדרת הבלעדית של הסדרה.
"אנחנו נרגשים לבלות יותר זמן ביקום של 'Sex And The City' בסיפורים חדשים על חייהם של הדמויות הניתנות לקשר והשאפתנות הללו שמגולמות על ידי השחקנים המדהימים האלה", אמר המפיק הראשי ומנהל ההצגות מייקל פטריק קינג. 'וממש ככה...' הנה מגיעה העונה השלישית".
הסדרה מפגישה מחדש את שרה ג'סיקה פרקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דייויס כשהן חוזרות על תפקידיהן מ"סקס והעיר". העונה החדשה ראתה גם את שובו של ג'ון קורבט בתור איידן. צוות השחקנים של עונה 2 כולל גם את שרה רמירז, שריטה צ'ודהורי, ניקול ארי פרקר, קארן פיטמן, מריו קנטון, דיוויד אייגנברג, אוון הנדלר, כריסטופר ג'קסון, ניאל קנינגהם, קאתי אנג ואלכסה סווינטון. חבר השחקנים המקורי של הסדרה קים קטרל אמור להופיע בקאמי בגמר הסדרה.
"אנו שמחים לחלוק שמאז השקת העונה השנייה, 'פשוט ככה...' מדורגת במקום הראשון של Max Original בסך הכל, והוא ה-Max Original החוזר הנצפים ביותר עד כה", אמרה שרה אוברי, ראש מחלקת המקור. תוכן עבור Max. "כאשר אנו מתקרבים לסיום העונה המצופה ביום חמישי, אנו מעלים את הקוסמוס שלנו למייקל פטריק קינג ולצוות הסופרים, המפיקים, השחקנים והצוות הנהדר שלו שממשיכים להקסים אותנו, 25 שנים מאוחר יותר, עם חברויות דינמיות וסיפורים מרתקים. אנחנו לא יכולים לחכות עד שהקהל יראה לאן העונה השלישית תיקח את הניו יורקרים האהובים עלינו".
קינג פיתח את הסדרה בנוסף לשמש כמפיק בפועל ושואונר. פרקר, דייויס וניקסון גם מפיקים בפועל. ג'ון מלפי, ג'ולי רוטנברג ואליסה צורצקי הם גם מפיקים בפועל של הסדרה. סדרת HBO "Sex and the City" נוצרה על ידי דארן סטאר ומבוססת על הספר "Sex and the City" מאת קנדיס בושנל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה