תקשורת ומדיה

ינון מגל סוגר חשבון עם חיים לוינסון: "חוסר חינוך וכבוד"

אחרי הפיצוץ ביניהם בתוכנית ב-103FM ביום שלישי, ינון מגל סוגר חשבון עם חיים לוינסון ומחמם מחדש את הגזרה לקראת הסופ"ש: "חוסר חינוך, חוסר כבוד, חוסר שליטה עצמית וחוסר קלאס"
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
אם לא בן כספית, אז המחליף שלו. פיצוץ ענק נרשם גם ביום שלישי ברדיו 103FM. הכל התחיל כאשר חיים לוינסון התחיל לצעוק במהלך ראיון וקרא לח"כ משה סעדה "סמרטוט", וינון מגל אמר לו שלא ידבר ככה ושהוא אורח. האמירה הזו של המגיש גרמה ללוינסון לומר לו שהוא לא אורח וש"התחננו אליו שישדר עם מגל". האחרון בתגובה אמר לו שהמצב להיפך שהתחננו אליו שיסכים לשדר עם לוינסון על אף הרזומה שיש לו. כעת, שלושה ימים אחרי אותה תקרית, ינון מגל סגר חשבון עם לוינסון ומצית את הוויכוח מחדש גם בסופ"ש.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, ובו סרטון הקטע המדובר מהתוכנית, מגל כתב על לוינסון כך: "למי ששאל איך נראה חוסר חינוך, חוסר כבוד, חוסר שליטה עצמית וחוסר קלאס".
 
 
בתשובה לכך לוינסון התחיל לצעוק עליו ש"אם זה לא מתאים לך, תלך הבייתה", וחזר על כך כמה וכמה פעמים. מגל המשיך להגיד לו שהוא אורח ושלא ידבר ככה ושלא יצעק בתכנית וביקש שיקרא לאור (אור צלקובניק המנכ"ל), והוא דורש מלוינסון להתנצל. בינתיים נוגן שיר ברקע עד יירגעו הרוחות.
לאחר מספר דקות שהשידור נעצר, ב-103FM החזירו לאוויר את מגל ולוינסון שאמר בשידור ש"מלי אמרה לו שהוא הפעם הגזים ושהוא יפסיק ושיתנצל", וככה לוינסון התנצל, והנושא הסתדר בדרך לאייטם הבא על יהדות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מבין את מגל....
    נושא את שם ה' 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפך מעיתונאי דעתן שאפשר להקשיב לו לאחד שנכנס בכל שידור למוד 'זירת קרב'. ברכותיי - מהשעשה רון קופמן לשיח התקשורתי-ספורטיבי, עשית אתה לשיח הפוליטי-חברתי.
    סגור
  • 1.
    אוי אוי אוי בטנטרום
    אביב ערבי 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגל תקשיב ותקשיב טוב או שתקרא את מה שכותבים עליך, אתה אדם בזוי גס רוח מתנשא שחושב שהשמש זורחת לו מה.......ת, עיתונאי עאלק, כלום ושום דבר חתיכת אפס מאופס, לא פלא שכולם בורחים מימך ודרך אגב עם כל השחצנות שלך גם בצבא לא היית משהו.....
    סגור