טלוויזיה

הכוכב הבא יוצאת לדרך: תאריך פתיחת האודישנים נחשף

תוכנית הריאליטי מוזיקה שחוצה השנה את משבר העשור של הסוגה, חוזרת לשלוח את הנציג הישראלי לאירוויזיון. מתי יתחילו האודישנים?
שירה יום טוב | 
הכוכב הבא 2021 (צילום קשת 12)
אחרי שעלה בסטוריז של אסי עזר ורותם סלע: בקשת 12 מודיעים היום באופן רשמי על התאריך לפתיחת האודישנים של הכוכב הבא לאירוויזיון, והעונה ה-11 של הכוכב הבא, אחרי הפסקה של שנתיים בהן הפורמט לא היה אמון על שליחת נציגי האירוויזיון.
בניגוד לשנים קודמות, צילומי עונה נוספת של הכוכב הבא שמנחים רותם סלע ואסי עזר לא התחילו עם תחילת הקיץ ותוכנית הגמר יועדה לסוך אוגוסט - תחילת ספטמבר. השנה התוכנית שהתיישבה על המשבצת הזאת הייתה רוקדים עם כוכבים שברביעי האחרון הגיעה לקו הסיום שלה בניצחון מדהים של עדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי שהוחלף לשלבי הגמר בעקבות פציעה על ידי מתנאל קונבסקי. יחד עם זאת, בשבוע הבא יצא סוף סוף שלב האודישנים הראשוני לדרך.
נזכיר כי עוד תוכנית בהנחייתה של רותם סלע ואסי עזר שבשנים הקודמות צולמה בדיוק בתאריכים האלה אך שודרה באיחור היא נינג'ה ישראל, שנכון לעכשיו לא ידוע מתי תתקיים העונה הבאה, מה שנראה כמו צעד לצינון המותג כדי לשפר רייטינג לקראת העונה הבאה.
כך יצא שבשתי השנים שקדמו לנוכחית, בתקופה הזו ממש עזר וסלע היו המנחים העסוקים בארץ, אלא שהשנה שתי התוכניות לא צולמו בזמן הזה אסי הוקפץ להחליף לחודש את לוסי איוב ברוקדימים ורותם סלע בחגיגות יום הולדת 40 וחופשה באפריקה.
אבל השניים לא ינוחו עוד הרבה זמן, כי כזכור, השנה חוזר זיכיון בחירת הנציג לאירוויזיון לידי פורמט הכשרונות "הכוכב הבא", והתוכנית כבר מתבשלת לאיטה. רותם סלע פרסמה הערב בעמוד האינסטגרם שלה את ברושור המיונים הראשון לעונה, ובכך למעשה גם את יריית הפתיחה לעונה שתעלה בהמשך השנה. הבוקר החלו לצאת הודעות רשמיות גם מטעם קשת, המזמינות את המתמודדים וביניהם, כנראה גם את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון, להגיע ליום האודישנים הראשון של העונה, שתתחיל בקרוב את צילומיה.
בנוסף לפרסום של סלע, במקביל לכך, יתחילו ברשת 13 לעבוד על הפורמט המתחרה בהנחיית נועה קירל - "סטאר אקדמי", ונראה שיש סיכוי שהשתיים ירוצו זו מול זה בקרב ענקיות.
 

לפני חודשיים שכאן, תאגיד השידור הישראלי, החליט לאחר הליך בחירה, כי הנציג הישראלי הבא לתחרות האירוויזיון ייבחר במסגרת התוכנית "הכוכב הבא" של קשת 12. 
 
בתאגיד החליטו לבצע את הליך הבחירה באמצעות חברת קשת, וזאת למרות ההצלחה יוצאת הדופן של נועה קירל, שזכתה במקום השלישי בתחרות הבינלאומית, לאחר שנבחרה בשנה שעברה באופן פנימי על ידי צוות של התאגיד ולא באמצעות תוכנית מוסיקה. 
ההחלטה התקבלה, בין היתר, בעקבות העלויות הכבדות של מימון ההכנות לתחרות האירוויזיון ושיגור המשלחת הישראלית לליברפול - עלות שאותה מבקשים בתאגיד להשקיע בתוכן איכותי חדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה