תקשורת ומדיה

ינון מגל תקף פיזית את חיים לוינסון: "אני אביא לך מכות"

במהלך דיון על מלחמת 'חרבות הברזל' ומתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, שגבתה את חייהם של לפחות 400 ישראלים, שידור 103FM פוצץ לאחר שינון מגל העיף את האוזניות של חיים לוינסון, שתקף: "יא אפס, אתה רוצה להביא לי מכות?"
תום נחום |  11
ינון מגל, חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ הפטריוטים, פלאש 90/ משה שי)
על רקע האסון הכבד במלחמת 'חרבות הברזל' עם מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, שגבתה את חייהם של לפחות 400 נרצחים (מספר שלצערנו עלול להמשיך ולטפס) הרוחות ממשיכות לסעור ואף גרמו לפיצוץ שידור תוכניתם של ינון מגל וחיים לוינסון ב-103FM, תוך עימות פיזי בין השניים.
מגל התעצבן מדבריו של לוינסון ופשוט קם, העיף ממנו את אוזניות השידור וצעק על לוינסון: "עוף החוצה, אני אעיף אותך מפה, אני אוציא אותך מפה, שמעת?", לוינסון הגיב: "יא אפס, אתה רוצה להביא לי מכות?", מגל השיב: "כן, אני אביא לך מכות, עוף החוצה".
לוינסון הגיב לנושא וכתב בחשבון הטוויטר שלו כך לצד הסרטון: "האספסוף הביביסטי יוצא משליטה", בעוד בהמשך, לאחר שרבים תקפו בחריפות את מגל, הוסיף: "שחררו מינון. סולח ומוחל לו. אלו ימים קשים, כולם מתוחים עד הקצה. יש דברים יותר גדולים מאוזניות שעפו וכמה מילים מיותרות". עם זאת, יש לציין כי השידור חודש לאחר הפסקת פרסומות.
 
כל זאת על רקע הסערה הגדולה שנרשמה כאשר ערוץ 14 חתום אמש (שבת) על פארסה מביכה במיוחד. על רקע המלחמה חסרת התקדים שיצאה מרצועת עזה, עם אלפי שיגורי טילים, חטיפת ישראלים לתוך הרצועה, כיבוש של היישובים צמודי הגדר והרצח חסר ההבחנה, הערוץ היה אמור לעלות לראשונה בתולדותיו לשידור ביום שבת, אך זה לא קרה.
עם צאת השבת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, החל לצייץ בנושא וכתב בטוויטר (X.COMׂ) שלו כך: "הגיע הזמן לנכבה 2. זיקוקי שמחה ביפו, עכשיו. גורם בשב"כ: לא ידענו דבר על התקפת חמאס". בהמשך התייחס גם למקומות שמציעים מחסה לתושבי עוטף עזה והדרום וכתב: "לכל התושבים גברים ונשים היקרים *יש לנו מקלט גדול בבית כנסת* *רחוב גלבוע 11 גבעתיים* *כיבוד שתיה מיזוג אפשר לישון* לפרטים ניסים כפיר והרב שלמה בצרי 0549477980. בית הכנסת רמת אשכול בחיפה, ערוך לארח בלינה ומזון משפחות מהדרום באהבה ובחיבוק גדול. לפרטים: 0526105006 יהודה. נא לשלוח הודעה עם מספר הנפשות הנדרש לאירוח. בשורות טובות".
 
תחילה הודיע העיתונאי בועז גולן כי התקבלו היתרים מרבנים שיאפשרו את השידור והחל בשעה 9:00 עודכנו הצופים של הערוץ שתוך זמן קצר יגיעו העובדים אל האולפן כדי לשדר את הנעשה ביום שבת, אבל תוך שעתיים כל הבשורות על כך נמחקו מהרשתות החברתיות והערוץ לא שידר בשבת ולא עדכן כלל.
 
גיל משעלי ממאקו עדכן: "גורמים בערוץ 14: "לאחר התייעצויות נוספות . לא עולים לשידור עד לצאת השבת", זאת לאחר ששעות קודם לכן דיווח: "אנשי חדשות 14 הוקפצו לאולפנים ובקרוב יתחילו לשדר. זאת הפעם הראשונה שהערוץ ישדר בשבת. ובצדק יש לציין".
העיתונאית איריס לעאל כתבה: "תודה לכל העיתונאים שנמצאים בשטח, מדווחים ועושים הכל תוך סיכון עצמי כדי לפזר את הערפל בשעה שהדרג המדיני לא מוסר מידע ולא מדבר לציבור. בכל השעות האלה ערוץ 14 מגלה אפס אחריות עיתונאית, לא משדר וכתביו לא נמצאים בזירות הרבות".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לוינסון עים פרצוף כמו שלך לא הייתי יוצא מהבית
    שיא הכיעור 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור הכי מכוער בכל הרשתות . שיא הכיעור עים פרצוף של פסיכופת . מקלל ומדבר כמו זונת רחוב . אנטישמי עלוב נפש שאף אחד לא מבין על מה הוא מדבר כמו מכונת ירייה מכפיש ומקלל יהודים שומרי מסורת ואת חיילי צה״ל .מסכנים הילדים שלו בטח מתביישים להסתובב איתו ברחוב .
    סגור
  • 10.
    ינון אני מתגעגעת
    שרונה 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון זאת שרונה קלטר המאהבת שלך, זאת שידעה את כל מה שאתה אוהב ושרחלי רוטנר לא רצתה לתת לך... בוא אליי שוב, אפליץ עלייך כמו שאתה אוהב, מסניפן שלי.
    סגור
  • 9.
    חיים לוינסון עוכר ישראל
    רונן 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך להעיף את לוניסון עוכר ישראל לכל הרוחות!!! טוב עשה יינון מגל
    סגור
  • 8.
    ינון מגל הזה אפס מאופס. לא רוצים לשמוע אותו יותר. (ל"ת)
    חיים 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    עוד אחד שמתחבא באיזה ארון
    חדשות עאלק 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולכם אפסים אחד אחד
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    לא באמת קראתי הכל אבל תודו שללוינסון הזה יש פרצוף דורש
    ירחמיאל 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פרצוף שצועקקקקק " תנו לי כאפה, תנו לי כאפה, בבקשב, כאפה ..."
    סגור
  • 5.
    חחחח
    שי, 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גזען אומלל, לוינסון, לא שמת לב, שאנו האספסוף לא סופרים אותך ושכמותך. פעם היינו צ'חצ'חים, גם אז ציפצפנו. ה' ישמור את חיילי צה'ל.
    סגור
  • 4.
    חשבון נפש מגל
    הרג"א עופר המשיח 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הכרזתם מלחמה על היהודים המשכילים בתל אביב. להכריח אותנו לקבל שיהדות בלי השכלה שווה יותר מיהדות עם השכלה. קצת חשבון נפש לא יזיק.
    סגור
  • 3.
    סירנה מגל
    פיפי 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יינון מגל, מוקיון מספר אחת. אין כמוך בלעשות קולות של סירנה. חולים עליך. רק למה יש נשים בפאנל? זה אסור.
    סגור
  • 2.
    ממש ממש מכות? ראיתם באמת?
    דוד 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה שקרנים ודוחים אתם. מגל צדק וזרק אותו מהאולפן. התוכנית של ינון וחיים סרח עודף מיותר.
    סגור
  • 1.
    מגל . שתוק. אתם הסחיבה והסובב לבלגן (ל"ת)
    דן השרון 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור