תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ על חדשות 12: "כמו שפלייבוי ידברו על צניעות"

ינון מגל במתקפה נגד סמנכ"ל חדשות 12, גיא סודרי, על רקע החלטתו לבקר את דבריו של אראל סג"ל בערוץ 14: "עם כל הכבוד, שאתה תדבר על ערוץ הסתה, זה כמו שערוץ פלייבוי ידבר על צניעות טיפת מודעות בבקשה"
תום נחום | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
העימותים בין אנשי התקשורת מערוצי החדשות השונים נמשכים, כאשר כעת סמנכ"ל התוכן של חדשות 12, גיא סודרי, יצא למתקפה חריפה נגד ערוץ 14 על רקע דבריו של אראל סג"ל, שאמר בשידור כך: "זה המחיר של ממשלת האחדות, כי יכול להיות שאם הניהול היה, אני לא יודע, אבל ברגע שאתה מכניס את עצמך לממשלת אחדות ומכניס שותפים שחלק מהציבור שלהם מאחור אומר שזה עכשיו דבר ראשון, כי אתה רואה שהימין בגדול מתנגד לעסקה כרגע, הסנטימנט הוא נגד, רוצים להמשיך הלאה וללחוץ את חמאס עוד".
כעת, לאחר המתקפה של סמנכ"ל התוכן של חברת החדשות, גיא סודרי, נגד אראל סג"ל וערוץ 14, וכמו כן, אחרי התגובה הזועמת של סג"ל נגד דבריו של סודרי, גם חבריו לערוץ של סג"ל תוקפים את סודרי, כאשר מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, תקף: "סודרי, עם כל הכבוד, שאתה תדבר על ערוץ הסתה, זה כמו שערוץ פלייבוי ידבר על צניעות טיפת מודעות בבקשה", שמעון ריקלין הוסיף: "סודרי הוא לא אמר את זה. למה אתה משקר?".
 
כזכור, סודרי תקף את דבריו של סג"ל וכתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "'זה המחיר של ממשלת האחדות' - בערוץ ההסתה גנץ אשם בכניעה לעיסקת החטופים. אבל בלי פוליטיקה אומרים לכם! מאוחדים כן?".
סג"ל השיב בזעם: "תשים את כל הדברים יא אפסון תרעלה. אמרתי שאם המלחמה מסתיימת ככה ביבי גמר. אבל אתה אפס אז הבאת רק משפט בלי הקשר. אגב, בעניין האחדות, התייחסתי לפרסום אצלכם על חיכוך בקבינט". סודרי ענה: "תגיד, למה לקלל? זאת הרמה? למה התכוונת שזה המחיר של ממשלת אחדות? אמרת שהימין לא היה מסכים לזה אבל זה המחיר של ממשלת אחדות? אז מה הכוונה? החרדים? בן גביר? למי שילמו את המחיר? מה? כולם מטומטמים? וחוץ מזה, ראיתי גם שאמרת שאנחנו מתעסקים רק בכם. אוי אוי אוי כמו שאומרים אצלכם. בוא נעשה עיסקה - אנחנו לא מתעסקים בכם, אתם לא מתעסקים בנו. דיל?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה