תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 תוקף: "התרעה? ראש אמ"ן נפש באילת"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, מגיב לחשיפתו של חיים לוינסון על ההתרעה שקיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו מאמ"ן: "מרוב שההתרעה הייתה מדוייקת ומלאה, ראש אמ"ן נפש באילת, הצבא נכנס להדממה בסוכות ובשיחה הלילית החליטו להמשיך את הדיון בבוקר"
תום נחום |  3
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-46 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, בארגון הטרור חמאס טוענים שפרטי עסקת החטופים תתפרסם בשעות הקרובות על ידי הקטארים.
כעת, הטחת ההאשמות בין ההנהגה המדינית לדרג הצבאי נמשכת, כאשר עיתונאי 'הארץ' ופאנליסט קשת 12חיים לוינסון, פרסם את ההתרעה שנתנו באמ"ן לראש הממשלה בנימין נתניהו, מה שמטיח פעם נוספת את האשמה במחדל הגדול שהוביל לטבח המזעזע של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר בראש הממשלה בנימין נתניהו.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, כתב לוינסון כך: "בלעדי ל'הארץ': ההתרעה המלאה והמדויקת שנתנו באמ"ן לראש הממשלה על הסיכוי להסלמה בשל משבר החקיקה", בנוסף, צירף קטע מדבריו של ראש חטיבת המחקר באמ"ן לראש הממשלה נתניהו: "איראן, חיזבאללה וחמאס זיהו הזדמנות לסערה מושלמת. השחקנים במערכת מצביעים על כך שישראל נמצאת במשבר חריף, חסר תקדים, שמאיים על לכידותה ומחלישה".
מי שהגיב לכך הוא מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, שכתב כך: "מרוב שההתרעה הייתה מדוייקת ומלאה, ראש אמ"ן נפש באילת, הצבא נכנס להדממה בסוכות ובשיחה הלילית החליטו להמשיך את הדיון בבוקר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שופר טיפש (ל"ת)
    מי אתה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סגל מחפש את האשם מתחת לפנס !!!בחושך מסתתרת הקומנספציה
    יוסיפון 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי טפח את החמס ? ביבוני ! מי העביר להם מזבדות עמ מאות מליוני דולרים ? ביבוני !! מי עשה סיבוב על תושבי עוטף עזה ? ביבוני !!! סגל ! אתה עיתונאי כמו שאני אסטרונאוט !!!!
    סגור
  • אין שכל
    אניני אתם 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם מישהו מחפש חכמים בחלם כולם בהנהגה ובשופרות התעמולה שלהם טפשים וקיצונים ואלה הביאו לנו פעמיים חורבן ומובילים אותנו שוב לאותו מקום בגלל אגו טיפשות וקיצוניות מטומטמים
    סגור