טלוויזיה

עמית סגל מתעלם? המגיש שהוא לא מתארח אצלו נחשף

בעוד שהוא כן מופיע באופן יומי בחדשות 12 אצל עמליה דואק ועופר חדד בתכניתם בשעה ארבע ואצל עודד בן עמי בשש, הוא לא מתארח כבר תקופה אצל רפי רשף. הרקע על פי בוקר הם חילוקי דעות מקצועיים ביניהם
מערכת ice |  5
עמית סגל
רן בוקר, עורך התרבות של YNET שם לב כמו לא מעט חדי העין כי הפרשן הבכיר ביותר של חדשות 12, עמית סגל כבר לא הופיע במשך תקופה אצל רפי רשף, במרבית ימי מלחמת חרבות ברזל לכאורה.
אבל יחד עם זאת, הוא כן מופיע באופן יומי בחדשות 12 אצל עמליה דואק ועופר חדד בתכניתם בשעה ארבע ואצל עודד בן עמי בשש, הרקע על פי בוקר הם חילוקי דעות מקצועיים ביניהם.
רק לפני כחודש, עימות של עקיצות פרץ באולפן חדשות 12, כאשר עמית סגל פרסם על עדות חיילים לגבי מחבלים שדיברו בפרסית ומיד נקטע בעצבנות על ידי כתב הצבא של המערכת שסתר את דבריו. סגל פתח ואמר: "לוחמים שהיו ב-7 באוקטובר, סיפרו במהלך ביקור פצועים של דמות בכירה, שהם שמעו בלחימה שפה זרה והם זיהו אותה בפרסית. כשספרו את זה זה לא רב סרן שמועתי אמר לזה, זה קצינים ישראלים שמכירים ערבית ואמרו שזה לא ערבית, זיהו את זה כפרסית וזה נבדק".

ניר דבורי השיב: "אני עם כל הבדיקות שעשיתי עם כל גורמי הביטחון כמו שב"כ ואגף המודיעין, כל הגורמים אמרו שזה לא מוכר ולא יודעים שהיו פה עוד דוברים של שפה", סגל אמר: "הם בודקים את זה ויש דיווח שנשמעה ערבית במבטא אחר כמו של אנשים שהגיעו ממדינות אחרות כמו מצפון אפריקה, זה אושר על ידי הצנזורה". דבורי עקץ: "הצנזורה היא רק יכולה לאשר אם זה מותר או אסור לא אם זה נכון".
 
רן בוקר הסביר: "ועכשיו הפרשנות שתיתן לכם קצת מאחורי הקלעים של התקשורת:  סגל דיווח ידיעה צבאית שנכנסת לתחום של דבורי. אחד הדברים שכתבים מאוד לא אוהבים זה שכתבים אחרים נכנסים להם לתחום, דהיינו כתב פוליטי מדווח ידיעה צבאית".
עוד הוסיף: "זאת משום שלעיתים יש רגישויות שרק כתבי התחום מכירים, וגם - מהטעם המקצועי, שהם יודעים באופן טבעי, טוב יותר מאחרים מה קורה בתחום. דבורי למעשה הכחיש בשידור ידיעה שמביא חברו לאותו ערוץ".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סגל
    סי.ג.ר 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתאים לביוביסט הבן של המתנחבל כשמעמידים אותו על טעותו.
    סגור
  • 4.
    עמית סגל
    יעלדניאל 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עמית אתה אלוף עולם!! אוהבים אותך, לעומת רפי רשף וניר דבורי, שניהם בלתי נסבלים בעליל
    סגור
  • 3.
    עמות סגל
    נורית 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה פשוט מתיש עם הלהגנותהקבועה שלך! אין על רפי רשף!
    סגור
  • 2.
    עמי סגל- ביביבט
    אברן 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עמית סגל ממשיך להיות ביביסט כי הוא בן של מחבל יהודי...
    סגור
  • 1.
    רפי רשף מייאש אותי בשידור.עייף (ל"ת)
    רון 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור