טלוויזיה

ארז טל שוב נעדר מקשת 12: הסיבה המסתורית נחשפת

פעם נוספת שהמגיש הוותיק לא מגיע לאולפן ומוחלף בג'קי לוי, בעוד שבפעם הקודמת נעדר מ"סיבות אישיות", הפעם מדובר במחלה
מערכת ice | 
ארז טל ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אחרי שחזרו רק לאחרונה לשדר יחדיו אחרי שנים רבות מאז השותפות הטלוויזיונית האייקונית שלהם ב'העולם הערב' אי שם בשנות ה-90, ארז טל ואברי גלעד נאלצו להיפרד שוב לאחר שאמש (ראשון) טל נעדר מהתכנית שלו בקשת 12 בתוכנית עם גלעד, שמצא מחליף מפתיע ונוסטלגי לא פחות - ג'קי לוי.
לפני כמעט חודש בהיעדרות הקודמת, גלעד התייחס להיעדרותו של ארז טל מהתוכניות השבוע ואמר: "ארז לא יהיה איתנו השבוע, עניינים משפחתיים, אז דגתי מעבר הקולגות המפואר שלי את ג'קי לוי, 14 שנים שידרנו ביחד". הפעם הסיבה היא אחרת לגמרי, טל חולה ולא יכול להגיש בימים הקרובים את התכנית וגלעד ייהנה מחברותא אחרת.
 
התכנית של השניים ידעה לא מעט רגעים מעניינים, כאשר במהלך שידור בקשת 12, המגיש הוותיק אברי גלעד התייחס לעניין התקשורתי בחטופים המשוחררים וההתנפלות הצלמים עליהם: "אני חושב שצריך לתת להם אוויר קצת, יש איזה תחושה של מחנק עם הפלאשים בחלונות של האמבולנס, אני לא בטוח שבן אדם שיצא כרגע ממנהרה זה מה שהוא צריך".
ארז טל השיב: "אבל זה מה שהעם צריך. העם צריך את זה, היינו 50 יום במחנק והעם צריך לשמוח קצת". גלעד שאל את שותפו לשידור: "זוכר את פרשת דודו טופז? זכר צדיק לברכה", טל ענה: "מה זה צדיק? כן בהחלט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה